PDA

View Full Version : Alleen kopen of verkopen?



jokarpkla
00:45,
Ik ben aan het jongleren met het idee om slechts ��n kant van de markt te verhandelen. Alleen een verkoper of een koper zijn. Deze methode wordt voornamelijk uitgevoerd op aandelen- en futuresmarkten waar de meeste handelaren alleen kopers zijn - alleen al door de aard van deze markten.

Ik denk dat dit ook met succes zou kunnen worden toegepast op FX-markten. Mijn grootste probleem is FOMO. Ik voel de behoefte om op bepaalde niveaus te kopen en verkopen. Soms komt het terug om me te bijten en kan ik nogal wat tussenstops maken. Dit had voorkomen kunnen worden als ik maar ��n kant speelde.

Ik heb overwogen om alleen verkoper te worden omdat de meeste kandelaarstabellen worden geproduceerd door de bieding die de trigger is voor verkooporders.

Kan iemand dit oefenen?

dani182
00:31,
je kunt open verkopen of kopen. Waarom wil je gewoon maar ��n kant? Dit is het voordeel van forex handelen. Als u in staat bent om de bullmarkt te verhandelen, kunt u ook de bearmarkt ruilen. Gewoon mijn mening. Bedankt

lobogame
01:52,
dit is een goed idee om verliezen te voorkomen.

anapla
03:13,
Naar mijn mening moet je als verkoper koper zijn, met andere woorden, een goede handelaar moet kopen en verkopen om winst te archiveren. Het grote probleem is het vinden van de juiste momenten om de transacties te sluiten. Je kunt heel winstgevend handelen aan beide zijden van de markt, maar je kunt heel veel geld verliezen als je slechts ��n kant handelt als je geen goudman bent.
https://www.aforexa.com/attachments/1531426158.jpg

sergioordu
04:33,
dit is een goed idee om verliezen te voorkomen.
Wat heeft dit te maken met het vermijden van verliezers? Het enige dat u zult bereiken, is het missen van meer opstellingen en misschien zelfs betere. Handelen is geen eenrichtingsverkeer, je zou (misschien) ��n manier kunnen verhandelen nadat je een duidelijke trend hebt ge�dentificeerd, maar zelfs dit kan in de loop van de tijd veranderen. Je elimineert geen variabelen, je hebt gewoon minder uitkomsten. FOMO is slecht overeengekomen, maar als je op ��n manier handelt, halveer je je opties. Bij dit soort transacties kan je zelfs meer FOMO hebben omdat je minder handelt. Dit zijn mijn twee cent. Veel succes, goede handel!