PDA

View Full Version : Oanda: onze balans verdient rente?



Pitisam
12:52,
Mijn Demo Oanda-account heeft $ 100.000. Ik heb de demo ergens vorig jaar gehad en toen ik er een paar dagen geleden weer op terugkwam, zag ik dagelijks $ 20 meer.

Geeft Oanda ons dagelijkse interesse in ons evenwicht? Ik heb het niet over swaps maar over het geld dat wordt gestort ...

Glory21
04:03,
Mijn Demo Oanda-account heeft $ 100.000. Ik heb de demo ergens vorig jaar gehad en toen ik er een paar dagen geleden weer op terugkwam, zag ik dagelijks $ 20 meer. Geeft Oanda ons dagelijkse interesse in ons evenwicht? Ik heb het niet over swaps maar over het geld dat wordt gestort ...
Ja. Het is niet alleen de demo, maar ook het live-account.

Menorca
05:24,
... ik vroeg 1 keer hoeveel rente werd verdiend ... toen was het iets meer dan 4% (jaar) op uw saldo. Ik weet niet zeker hoeveel het nu is. Happy Trading ....
https://www.aforexa.com/attachments/1528009077.png

Delfincubo
06:45,
Het is momenteel 4,925% per dag. Het is een van de redenen waarom ik met hen handel!

ivanz4
08:06,
Waar staat op de Oanda-site het dagelijkse rentebedrag?

juditaguayrt
09:27,
klik op het tabblad Activiteit, toont betaalde en gedebiteerde rente

ruthmb
10:47,
Het is momenteel 4,925% per dag. Het is een van de redenen waarom ik met hen handel!
Hoeveel is het tarief nu?
https://www.aforexa.com/attachments/1528009077.png

redo
12:08,
Hoeveel is het tarief nu?
https://www.aforexa.com/attachments/1528009077.pngHet is te verwaarlozen. Het platform is niet beschikbaar voor onderhoud, dus ik kan het niet precies controleren, maar het kan niet meer zijn dan 0,25%.

Fusi
13:29,
Het is te verwaarlozen. Het platform is niet beschikbaar voor onderhoud, dus ik kan het niet precies controleren, maar het kan niet meer zijn dan 0,25%.
Je bent een verkeerde manier. Het hangt af van de valuta waarmee uw account is gefinancierd. Als u AUD hebt als accountvaluta, is deze veel hoger dan als u een USD-account zou hebben. Momenteel bedraagt ??????de AUD ongeveer 4,4% en zou de USD 0,15% bedragen enzovoort. U kunt kiezen uit 9 verschillende accountvaluta's.

redo
14:50,
Je bent een verkeerde manier. Het hangt af van de valuta waarmee uw account is gefinancierd. Als u AUD hebt als accountvaluta, is deze veel hoger dan als u een USD-account zou hebben. Momenteel bedraagt ??????de AUD ongeveer 4,4% en zou de USD 0,15% bedragen enzovoort. U kunt kiezen uit 9 verschillende accountvaluta's.
O ja
https://www.aforexa.com/attachments/1528009078.pngVergat dat. Ik word in GBP gefinancierd, dus het is shite.

Mobydick82
16:10,
Gewoon vragen namens een vriend: betaalt Oanda alleen rente op ongebruikte marge op hun 'traditionele' handelsplatform, of is dit ook van toepassing op hun MT4-platform? Bedankt, David

redo
17:31,
Gewoon vragen namens een vriend: betaalt Oanda alleen rente op ongebruikte marge op hun 'traditionele' handelsplatform, of is dit ook van toepassing op hun MT4-platform? Bedankt, David
Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen het OANDA fxTrade- en OANDA MetaTrader-platform? Rente # 8212; Bij OANDA wordt de rente op een tweede-per-seconde basis betaald. Uw MT4-account ontvangt deze rente voor posities die positief zijn, maar de MT4-interface ondersteunt de weergave van rentebetalingen niet. Om uw up-to-date rekeningsaldo te bekijken, kunt u op elk moment inloggen bij het fxTrade-platform. AccountsaldoRapporten # 8212; Vanwege enkele fundamentele verschillen in de manier waarop de twee platforms saldi berekenen (bijvoorbeeld met rente en transacties met ��n eenheid), raden we aan dat u routinematig het saldo van uw MT4-account controleert door u aan te melden bij het fxTrade-platform . Dit saldo is de juiste balans en wordt gebruikt voor alle berekeningen, inclusief marge-alarmberekeningen.
http://fxtrade.oanda.com/trade-forex/metatrader/faq#maindiff

Mobydick82
18:52,
Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen het OANDA fxTrade- en OANDA MetaTrader-platform? Rente # 8212; Bij OANDA wordt de rente op een tweede-per-seconde basis betaald. Uw MT4-account ontvangt deze rente voor posities die positief zijn, maar de MT4-interface ondersteunt de weergave van rentebetalingen niet. Om uw up-to-date rekeningsaldo te bekijken, kunt u op elk moment inloggen bij het fxTrade-platform. AccountsaldoRapporten # 8212; Vanwege enkele fundamentele verschillen in de manier waarop de twee platforms saldi berekenen ([b] voor ...
, bedankt voor de info van je link. Mijn vriend is specifiek ge�nteresseerd in rente die wordt betaald over de ongebruikte marge in zijn account. Vrijwel alle MT4 br0kers betalen swap op carry-positive transacties (en verzamelen deze op carry-negative transacties). Er zijn echter enkele br0kers die bovendien rente betalen over elke ongebruikte marge in het account van de handelaar (AxiTrader is een voorbeeld). Ik zal Oanda's helpdesk vragen, omdat de definitie op hun webpagina blijkbaar onduidelijk is. Het klopt dat de MT4-interface de weergave van rentebetalingen niet ondersteunt, maar andere MT4-br0kers kunnen dit omzeilen door het als extra ingelegd geld te behandelen. Nogmaals bedankt voor je antwoord, David

redo
20:13,
Ik zal Oanda's helpdesk vragen, omdat de definitie op hun webpagina blijkbaar onduidelijk is. Het klopt dat de MT4-interface de weergave van rentebetalingen niet ondersteunt, maar andere MT4-br0kers kunnen dit omzeilen door het als extra ingelegd geld te behandelen.
Graag gedaan. Ik dacht dat dit betekent dat ze het MT4-platform niet hebben geconfigureerd om de dagelijkse rente op saldi op te nemen en dat je daarom moet inloggen op het FX Trade Platform om de juiste balans te zien. Ik moet toegeven dat de verklaring niet zo duidelijk is en dat het beter had kunnen worden geformuleerd.