PDA

View Full Version : 200: 1 of 100: 1?



Lausoxxl
12:01,
Ik ben klaar om aan het begin van het jaar live te gaan. FXCM biedt zowel 200, 1 en 100: 1 mini-accounts, ik ben geneigd om met 200: 1 te gaan omdat ik geen nadelen kan bedenken. Kan iemand met ervaring mij vertellen welke mogelijke negatieven er mogelijk zijn met 200: 1?

Platha
05:55,
Dit is alleen afhankelijk van de accountgrootte waarmee u begint. Succes

estela
07:15,
In de beginnerssectie is een plakkerig genaamd Informatie voor beginners. Het heeft de antwoorden in de MM-berichten.

Lausoxxl
08:36,
Welnu, ik heb die draad gelezen, mijn grootste vraag is naar mijn mening gerelateerd aan de positie van de handel, en daar wordt daar niet echt iets aan gedaan. Ik start mijn account met $ 3000 en ruil slechts 1 perceel, omdat ik slechts 1% per trade wil riskeren vanwege een beginner te zijn (voor zover live trading gaat). Als ik een 200: 1 mini-acct opent, wordt dat dan zo gewijzigd dat 1 partij (1% van acct met een 30 stop) daadwerkelijk 2% wordt? Je zou kunnen vertellen dat ik geen wiskundewizz ben.

orrium
09:57,
Het is precies hetzelfde, het verschil zal de beschikbare marge zijn, terwijl je in een 200: 1-account slechts $ 500 nodig hebt om veel te kopen, in een 100: 1-account heb je $ 1.000 nodig; beschikbaar betekent dat het geld niet wordt gebruikt in een andere open positie. Als u in een bepaalde positie uw stopverlies van bijvoorbeeld 25 pips, 25 x $ 10 per pip = $ 250 in de positie riskeert, is dat veel meer dan het risico dat u doet alsof, dus als u van plan bent om een ??????account te openen met $ 3.000, - Ik raad je aan om een ??????mini-handel te openen en mini-handel te ruilen ($ 1 per pip).

Pitisam
11:18,
Beginners houden van de hogere hefboomwerking. Persoonlijk blaas je je $ 5K-account gewoon niet in 10 standaardkavels. In mijn boek heeft hefboomwerking niets met risico te maken. Risico houdt verband met het aantal partijen dat u verhandelt. Alleen de wiskundig uitgedaagd wie Elementaire Math geflankeerd, zal je blijven vertellen dat 500: 1 5x risicovoller is dan 100: 1. 1 Partij op 500: 1 heeft hetzelfde risico als 1 partij op 100: 1. Spijker dat door je hoofd. Ik adviseer dat je 1 mini-lot inruilt per $ 1K en SL van niet meer dan 100 pips of $ 100 risico. Op dit punt zou je moeten overwegen om te zoeken naar gerenommeerde makelaars! Dat geeft u geld wanneer u om opname vraagt.

Rigas
12:38,
100: 1 leverage is genoeg voor de meeste handelsegie�n! Ik heb 100: 1 op mijn hoofdaccount en gebruik zelden meer dan 5% van de beschikbare marge tegelijkertijd.

vhf87
13:59,
spread doet er NIET toe, je kunt ervoor kiezen om met 1000: 1 te handelen of je kunt ervoor kiezen om met 1:50 te handelen. het gaat erom welke hoeveelheid kapitaal u per handel riskeert en het moet 2% zijn