PDA

View Full Version : Kan een makelaar een marktorder uitvoeren 1 minuut 11 seconden nadat er op de prijs is geklikt?



borjayana
10:39,
Ik heb onlangs een hele slechte ervaring gehad. Mijn makelaar vulde mijn marktorder 1 minuut 11 seconden nadat ik had geklikt om te kopen. Aanvankelijk, toen nadat ik op de prijs klikte, de markt in mijn voordeel bewoog, voerde de makelaar de marktorder niet uit en na 1 min 11 seconden, toen de markt sterk keerde, voerden ze de transactie uit, resulterend in een onmiddellijk verlies van 60 pitten! Mijn vraag is of ze mijn marktorder voor onbepaalde tijd kunnen houden en het kunnen vullen als ze de kans hebben om me eraf te halen?

Oxnwl3
16:51,
Ik heb onlangs een hele slechte ervaring gehad. Mijn makelaar vulde mijn marktorder 1 minuut 11 seconden nadat ik had geklikt om te kopen. Aanvankelijk, toen nadat ik op de prijs klikte, de markt in mijn voordeel bewoog, voerde de makelaar de marktorder niet uit en na 1 min 11 seconden, toen de markt sterk keerde, voerden ze de transactie uit, resulterend in een onmiddellijk verlies van 60 pitten! Mijn vraag is of ze mijn marktorder voor onbepaalde tijd kunnen houden en het kunnen vullen als ze de kans hebben om me eraf te halen?
Welke makelaar was dat? Wat mijn ervaring betreft, doen de meeste bucketshop-makelaars dit. Dus je bent niet alleen en je bent niet de eerste die dit ervaart.

oxrtaseseb
18:12,
Ik heb onlangs een hele slechte ervaring gehad. Mijn makelaar vulde mijn marktorder 1 minuut 11 seconden nadat ik had geklikt om te kopen. Aanvankelijk, toen nadat ik op de prijs klikte, de markt in mijn voordeel bewoog, voerde de makelaar de marktorder niet uit en na 1 min 11 seconden, toen de markt sterk keerde, voerden ze de transactie uit, resulterend in een onmiddellijk verlies van 60 pitten! Mijn vraag is of ze mijn marktorder voor onbepaalde tijd kunnen houden en het kunnen vullen als ze de kans hebben om me eraf te halen?
Is het gebeurd tijdens nieuws of tijdens een snel veranderende markt? Als dat het geval is, wilt u misschien dit bericht lezen om uw vraag te beantwoorden:
https://www.aforexa.com/cryptocurrency-forum/465-china-plans-clanddown-crypto-trading.htmlHoop dat het helpt. Succes.

borjayana
19:32,
Ja, dit gebeurde tijdens een persbericht. De website van de makelaar zegt dat deals binnen ��n seconde worden bevestigd. Mijn vraag is of het legitiem is als ze mijn marktorder gedurende 1 minuut 11 seconden vasthouden zonder me de gelegenheid te geven om het te verwijderen en het dan te vullen als ze de kans krijgen om me eraf te halen?

borjayana
20:53,
Ik heb bijna 2 jaar geruild met 5 makelaars. Dit is de eerste keer dat ik met dit probleem werd geconfronteerd. Tijdens extreem volatiele persberichten, vond ik dat FXCM soms lang je marktorder bewaart, maar ze geven je altijd de kans om je bestelling te verwijderen als je dat wilt.

jamemin91
22:14,
Ja, dit gebeurde tijdens een persbericht. De website van de makelaar zegt dat deals binnen ��n seconde worden bevestigd. Mijn vraag is of het legitiem is als ze mijn marktorder gedurende 1 minuut 11 seconden vasthouden zonder me de gelegenheid te geven om het te verwijderen en het dan te vullen als ze de kans krijgen om me eraf te halen?
Nee; het is niet legitiem voor hen om dat te doen. Ik heb het ook bij sommige MT4-bedrijven gezien. Dat is de reden waarom we geen brokers van het type retail gebruiken om serieus geld te verwerken. Zijn ze in de VS? Als ik jou was, zou ik ze vertellen of ze het niet terugdraaien, ik zal ze rapporteren aan de NFA. Het kan me niet schelen wat iemand zegt, bevestigingen moeten onmiddellijk zijn. Als ze het niet kunnen schelen, meld ze dan.

andreitxu22
23:35,
Nee; het is niet legitiem voor hen om dat te doen. Ik heb het ook bij sommige MT4-bedrijven gezien. Dat is de reden waarom we geen brokers van het type retail gebruiken om serieus geld te verwerken. Zijn ze in de VS? Als ik jou was, zou ik ze vertellen of ze het niet terugdraaien, ik zal ze rapporteren aan de NFA. Het kan me niet schelen wat iemand zegt, bevestigingen moeten onmiddellijk zijn. Als ze het niet kunnen schelen, meld ze dan.
Ik plus dit. 2-3 seconden is goed voor de makelaar om zijn prijs te vergelijken en je te vullen met zijn beste prijs, maar 1 miljoen is als een eeuwigheid, vooral op de nieuwsuitgave. U zou een requote waarschuwing moeten hebben in plaats van gevuld te worden. Het is in ieder geval geen goed idee om het nieuws met een bucketshop te verhandelen ... Laatste opmerking, ben je gek in een nieuwsbericht met een marktorder?

Pitisam
00:55,
Als uw makelaar u dit op nieuws heeft gedaan: a) Kom uit die makelaar omdat het spellen op u speelt. b) Wissel geen nieuws uit met die makelaar. De slechtste makelaar die ik op dat gebied heb gehad, was GFT en RoyalFX. Ze hebben me laten wachten zolang het nodig is (geciteerd van GFT) - het duurde echter niet altijd - slechts 3 minuten en wanneer de markt is omgekeerd. Ze vulden me met de slechtste prijs (top van de piek). Het was een klein lot voor mij, maar een aantal mensen die ik ken, werd schoongeveegd met wat ze deden. Na een gesprek voerden ze aan dat een ENIGE MENS duizenden bestellingen sneller kan uitvoeren dan veel computers en dus de behoefte aan Verhandelingsdesks .. WAT BS! Ik heb mijn account gesloten.

Lamivi
02:16,
Ik denk dat ze kunnen doen wat ze willen als je hun klantenovereenkomst ondertekent, lees dat aandachtig door ...

jamemin91
03:37,
Laatste opmerking, ben je gek in een nieuwtje met een marktorder?
Precies. Ik kan niet geloven dat mensen dit nog steeds doen. Alle bestellingen tijdens de nieuwstijd moeten Limit of FOK zijn (plus een minus een slippage-factor). In feite zouden marktorders naar mijn mening nooit mogen worden gebruikt. Waarom zou u het risico nemen dat er een gat in de markt voor u is (of de makelaarschroef die u bevalt zoals zij hier deden)?

jamemin91
04:58,
Ik denk dat ze kunnen doen wat ze willen als je hun klantenovereenkomst ondertekent, lees dat aandachtig door ...
Voor het grootste deel heb je gelijk - maar zelfs als ze toevoegen, stem je ermee in dat we minuten vrijmaken om de transactie te bevestigen en je zonder vaseline in het proces, bij de overeenkomst, vast te schroeven, het maakt het tot een onredelijke overeenkomst. Een bedrijf kan niet doen wat het wil, door gewoon de voorwaarden aan hun overeenkomst toe te voegen. Stel ze bloot met de NFA als ze u niet al uw geld teruggeven.

borjayana
06:18,
De betreffende makelaar is een in de VS gevestigde boerderij. Ik heb al een e-mail met mijn klacht naar hen gestuurd en zij hebben beloofd er naar te kijken. Daarom openbaar ik voorlopig niet hun naam. Zij beweren op hun website dat 'deals binnen ��n seconde worden bevestigd'. Voor mijn geval hebben ze mijn marktorder niet laten kopen. In plaats daarvan vulden ze mijn bestelling na een eeuwigheid i. e., na 1 minuut 11 seconden voor de prijs die ik heb geklikt. In die tijd ging de prijs in eerste instantie in mijn voordeel en daarna keerde het om. Ze vulden mijn bestelling alleen op mijn aangekochte prijs toen ze ervan overtuigd waren dat de prijs nooit meer zou stijgen. Ik daagde hen al uit om te laten zien dat de prijs die ik om 9:30:00 klikte dezelfde was als de prijs om 9:31:11 op hun platform.

jamemin91
07:39,
De betreffende makelaar is een in de VS gevestigde boerderij. Ik heb al een e-mail met mijn klacht naar hen gestuurd en zij hebben beloofd er naar te kijken. Daarom openbaar ik voorlopig niet hun naam. Zij beweren op hun website dat 'deals binnen ��n seconde worden bevestigd'. Voor mijn geval hebben ze mijn marktorder niet laten kopen. In plaats daarvan vulden ze mijn bestelling na een eeuwigheid i. e., na 1 minuut 11 seconden voor de prijs die ik heb geklikt. In die tijd ging de prijs in eerste instantie in mijn voordeel en daarna keerde het om. Ze vulden mijn bestelling alleen op mijn aangekochte prijs toen ze ervan overtuigd waren dat de prijs nooit meer zou stijgen. Ik daagde hen al uit om te laten zien dat de prijs die ik om 9:30:00 klikte dezelfde was als de prijs om 9:31:11 op hun platform.
Goed. Ga niet achteruit. Nadat ze uw account crediteren, geeft u hun naam vrij. Mensen moeten op de hoogte zijn van deze oplichting en de NFA zou achter de ECHTE criminelen aan moeten gaan in dit bedrijf - de detailhandel, dealing desk emmerwinkels. Ik kan waarschijnlijk raden wie ze zijn, maar ik zal wachten tot je het openbaart.

Rafilreina
09:00,
Mijn vraag is of het legitiem is als ze mijn marktorder gedurende 1 minuut 11 seconden vasthouden zonder me de gelegenheid te geven om het te verwijderen en het dan te vullen als ze de kans krijgen om me eraf te halen?
ja het is absoluut legitiem. wanneer je een marktorder uit gooit tijdens nieuws, dat is vergelijkbaar met het verspreiden van je billen in de gevangenis
https://www.aforexa.com/attachments/1528308582.pngleer de marktmechanica !!!

Rafilreina
10:21,
Ja, dit gebeurde tijdens een persbericht.
zoals ik altijd zeg, 99% van de klachten van makelaars gaat over marktorders tijdens nieuws
https://www.aforexa.com/attachments/1528308583.png:

gemmi
11:42,
dat is vergelijkbaar met het spreiden van je buttcheecks in de gevangenis

https://www.aforexa.com/attachments/1528308583.png

borjayana
13:02,
ja het is absoluut legitiem. wanneer je een marktorder uit gooit tijdens nieuws, dat is vergelijkbaar met het verspreiden van je billen in de gevangenis
https://www.aforexa.com/attachments/1528308583.pngleer de marktmechanica !!!
Merlin, je bent te slim om alles te weten !!! Als het absoluut legitiem was, zou de makelaar me niets terugbetalen. Maar vanmorgen hebben ze bijna al het geld (98%) terugbetaald dat ik in deze transactie heb verloren. Gisteren had ik een lang gesprek met twee van mijn andere makelaars (Gain en FXCM). Gain vertelde me dat dit nooit zal gebeuren op hun platform (geen marktbevestiging). En FXCM vertelde het (het lange tijd vasthouden van de marktorder zonder de transactie uit te voeren) gebeurt zelden met hen, maar in al die gevallen betalen ze het geld terug aan hun klant.

glouludopi
14:23,
dat is vergelijkbaar met het spreiden van je buttcheecks in de gevangenis
https://www.aforexa.com/attachments/1528308583.png
Maar je hebt nog steeds een kans om ervan te genieten. Ik bedoel, in de gevangenis
https://www.aforexa.com/attachments/1528308583.png:

jamemin91
15:44,
Merlin, je bent te slim om alles te weten !!! Als het absoluut legitiem was, zou de makelaar me niets terugbetalen. Maar vanmorgen hebben ze bijna al het geld (98%) terugbetaald dat ik in deze transactie heb verloren. Gisteren had ik een lang gesprek met twee van mijn andere makelaars (Gain en FXCM). Gain vertelde me dat dit nooit zal gebeuren op hun platform (geen marktbevestiging). En FXCM vertelde het (het lange tijd vasthouden van de marktorder zonder de transactie uit te voeren) gebeurt zelden met hen, maar in al die gevallen betalen ze het geld terug aan hun klant.
Ik ben het met je eens. Het is absoluut niet legitiem. Ik wist dat ze een terugbetaling zouden doen. Waarom? Omdat ze de NFA-klacht niet nodig hebben. Het maakt niet uit of je nieuws hebt verhandeld. Als ze je niet willen laten weten wat nieuws is, kun je eenvoudig een requote of een afwijzing op een TIJDIGE manier indienen. Ik ben het met Merlin eens dat het gooien van een marktorder tijdens nieuws een recept is voor rampen, maar dit rechtvaardigt nog steeds de makkelijke, vertraagde rapportagepraktijk van makelaars.

gilberpkn
17:05,
Merlin, je bent te slim om alles te weten !!! Als het absoluut legitiem was, zou de makelaar me niets terugbetalen. Maar vanmorgen hebben ze bijna al het geld (98%) terugbetaald dat ik in deze transactie heb verloren. Gisteren had ik een lang gesprek met twee van mijn andere makelaars (Gain en FXCM). Gain vertelde me dat dit nooit zal gebeuren op hun platform (geen marktbevestiging). En FXCM vertelde het (het lange tijd vasthouden van de marktorder zonder de transactie uit te voeren) gebeurt zelden met hen, maar in al die gevallen betalen ze het geld terug aan hun klant.
Marktorders worden gevuld tegen marktprijs, wat op nieuwstijd kan zijn. Ik ben blij dat je hebt terugbetaald, maar dat is waarschijnlijk de uitzondering in plaats van de regel. Zelfs als uw makelaar uw marktorder onmiddellijk vult, kan dit ver verwijderd zijn van de prijs die op uw scherm wordt weergegeven. Je bent niet de enige die die piek bekijkt of de enige persoon die op dat moment op je muis klikt. Het plaatsen van marktorders tijdens een nieuwsevenement plakt het uit op het hakblok. Altijd was en zal altijd zijn.

jamemin91
18:25,
Marktorders worden gevuld tegen marktprijs, wat op nieuwstijd kan zijn. Ik ben blij dat je hebt terugbetaald, maar dat is waarschijnlijk de uitzondering in plaats van de regel. Zelfs als uw makelaar uw marktorder onmiddellijk vult, kan dit ver verwijderd zijn van de prijs die op uw scherm wordt weergegeven. Je bent niet de enige die die piek bekijkt of de enige persoon die op dat moment op je muis klikt. Het plaatsen van marktorders tijdens een nieuwsevenement plakt het uit op het hakblok. Altijd was en zal altijd zijn.
Ik denk niet dat het hier gaat om de vraag of je wel of niet geschroeft kunt raken bij het plaatsen van marktorders tijdens nieuws. We weten allemaal dat dat zou kunnen. De kwestie is dat als de makelaar een bevestiging mag toestaan ??????over een minuut nadat deze zich heeft voorgedaan, deze een eventuele uitvoeringsprijs kan goedmaken. Dat is het probleem.

vicpkr7piti
19:46,
Een bedrieger. Laat ze meteen vallen en VERTEL ONS wie het is. Ik heb dezelfde slechte ervaring gehad met Trade Station.

gilberpkn
21:07,
Ik denk niet dat het hier gaat om de vraag of je wel of niet geschroeft kunt raken bij het plaatsen van marktorders tijdens nieuws. We weten allemaal dat dat zou kunnen. De kwestie is dat als de makelaar een bevestiging mag toestaan ??????over een minuut nadat deze zich heeft voorgedaan, deze een eventuele uitvoeringsprijs kan goedmaken. Dat is het probleem.
Jouw recht, ik dwaalde van het punt van de draad af. Ze moeten snel bevestigen. Zelfs als het 60 pips is van wat je op je platform hebt gezien.

15
22:28,
ja het is absoluut legitiem. wanneer je een marktorder uit gooit tijdens nieuws, dat is vergelijkbaar met het verspreiden van je billen in de gevangenis
https://www.aforexa.com/attachments/1528309098.pngleer de marktmechanica !!!

https://www.aforexa.com/attachments/1528309098.pngBedankt Merlin de 'buttcheeks' maakten mijn dag
https://www.aforexa.com/attachments/1528309098.png