PDA

View Full Version : Heeft iemand anders op dit moment problemen met de toegang tot Oanda-platform?



pvixxa
16:17,
Ik kan een uur of zo niet inloggen en hun ondersteuning is ook uitgeschakeld. Ben ik het of vragen andere mensen zich ook af?

Davo9
15:38,
Ik denk dat het niet ongebruikelijk is dat ze deze tijd gebruiken voor serveronderhoud. Geen grote marktbewegingen nu de meeste markten gesloten zijn. Ik denk dat dit een non-factor is.

pvixxa
16:59,
ok�, maar ... als het weer terug is? Oanda's automatische bericht zegt ook al mijn schuld, hoewel ik niets heb veranderd en vanochtend geen probleem had met handelen

asturayno31
18:20,
Mogelijk moet u uw Java-cache wissen. Toen ik dit probleem had, belde ik ze om hulp en het enige wat ze deden was ervoor zorgen dat ik de cache opruimde en daarna werkte alles goed. Dit is een link naar de instructies voor het wissen van de Java-cache.
http://fxtrade.oanda.com/help/clear_cache.shtmlBewerken: bij nader inzien kan ik ook niet inloggen. Moet onderhoudstijd zijn.

Ttcurex
19:40,
Ik denk dat het niet ongebruikelijk is dat ze deze tijd gebruiken voor serveronderhoud. Geen grote marktbewegingen nu de meeste markten gesloten zijn. Ik denk dat dit een non-factor is.
Ja ... soms nemen ze de servers na de vrijdag dicht om onderhoud te plegen tijdens het weekend ... en soms vergeten ze het mensen te vertellen tot zondagochtend.

dam0nesp
21:01,
Ga naar het Oanda-forum, helemaal bovenaan, het kleverige bericht geeft aan dat ze onderhoud zullen uitvoeren tijdens het weekend. Het zou tegen zondagochtend weer op moeten zijn.

cuuuuuca
22:22,
Geen problemen hier ......

Ttcurex
23:43,
Ga naar het Oanda-forum, helemaal bovenaan, het kleverige bericht geeft aan dat ze onderhoud zullen uitvoeren tijdens het weekend. Het zou tegen zondagochtend weer op moeten zijn.
Ja, precies zoals ik zei. Meestal kom je er pas op zondagochtend achter.