PDA

View Full Version : Oanda-platform maakt me gek!



Munsterboo
23:42,
Nou, sinds refco's uit de buissess gaan ben ik gedwongen om een ??????ander platform te leren. Ik kies voor Oanda omdat ik begin met $ 300,00. Ten eerste kan ik geen enkel geluid vinden, ik kan hier geen pip-beweging maken of mijn autosluitingen Refco had een nette cash registreer geluid toen ik mijn limietvolgorde instelde en het werd gehaald, als ik op de bank was, kon ik hier het was geweldig, oanda, ik kan geen goede optie vinden. Ook waar vind je de optie om een ??????trailing stop te hebben ???? Ik kan dat nergens vinden op mijn demoplatform. Ook op een echt account is 50: 1 leverage alles wat je krijgt? zelfs met mijn demo kan ik geen 50: 1 krijgen. Ik probeer die optie in te voegen en alles wat me toestaat is 20: 1 maakt me gek van het proberen om een ??????nieuw platform te gebruiken ... ik vind de 1.5 pip spread leuk, dus ik zal het proberen om dit platform te begrijpen. Tenzij er een ander platform is met deze kleine spreiding en het maakt het mij niet uit of ik een account open met $ 300,00. Is er hulp nodig?


Bedankt,

Mike.

9sarita
23:17,
Ook op een echt account is 50: 1 leverage alles wat je krijgt? zelfs met mijn demo kan ik geen 50: 1 krijgen. Ik probeer die optie erin te plaatsen en alles wat me toestaat is 20: 1
Ik kan je niet helpen met het platform, want ik doe Oanda niet. Is 50: 1 leverage alles wat je krijgt ???? Man, dat is 10 of 15 keer meer dan je nodig hebt! Die 50: 1 is de maximale leverage die voor u beschikbaar is. Maar u stelt bij elke transactie uw eigen hefboom in met de formule Positieomvangrekeningsaldo Voorbeeld: u koopt 20.000 eenheden bij Oanda. Uw account heeft een waarde van $ 10.000, dit geeft een echte hefboomwerking van 2: 1 en dat is genoeg. Je zou tot 5: 1 kunnen pushen als je geluk hebt, maar ik zou het niet aanbevelen voordat je wat ervaring hebt. Gewoon proberen om je te helpen beschermen. Ik hoop dat je het niet erg vindt. wijzerplaat

Munsterboo
00:38,
Ya ik hou van hulp, wie niet. Laat het komen. Ik zou graag willen weten wat andere platforms daar zijn. Kan iemand me een lijst met mogelijke platforms geven, zodat ik wat rond kan shoppen. Het feit dat Oanda geen trailing stop-functie heeft, doet me echt graag rondkijken. Al het andere dat ik zou kunnen beginnen met $ 300,00 ... wat een uitdaging op zich zal zijn, Refco stuurt mijn postwissel terug naar mij, dus nu moet ik dat op de een of andere manier in contanten veranderen met hun naam erop ... Oh ... het drama .... lol Mike ...

Doggy30
01:59,
Ya ik hou van hulp, wie niet. Laat het komen. Ik zou graag willen weten wat andere platforms daar zijn. Kan iemand me een lijst met mogelijke platforms geven, zodat ik wat rond kan shoppen. Het feit dat Oanda geen trailing stop-functie heeft, doet me echt graag rondkijken. Al het andere dat ik zou kunnen beginnen met $ 300,00 ... wat een uitdaging op zich zal zijn, Refco stuurt mijn postwissel terug naar mij, dus nu moet ik dat op de een of andere manier in contanten veranderen met hun naam erop ... Oh ... het drama .... lol Mike ...
Mike, FXCM heeft een heel goed platform. Ga echter voorzichtig te werk, ze zijn een taaie tegenstander.

Munsterboo
03:19,
Ik begrijp het niet, wat betekent een moeilijke tegenstander? bedankt Mike

geeem72
04:40,
Je kunt InterbankFX uitproberen, ze gebruiken een GTS platform, waarvan ik denk dat het betrouwbaar is, en hun EURUSD spread is 2 pips ... Ik gebruik CMS, een prachtig platform, maar spreads zijn normaal 3/4 op de majors .. .

Doggy30
06:01,
Ik begrijp het niet, wat betekent een moeilijke tegenstander? bedankt Mike
bekijk deze thread Mike, het kan logischer zijn.
https://www.aforexa.com/general-forex-discussion/313-french-events-euro.htmlSteve

anne216
07:22,
Ik hou niet van het Oanda-platform, maar ze betalen rente per seconde, laten elk bedrag verhandelen, hebben exotische paren, lage spreads, betalen rente op je acct-saldo. Deze overwinnen het platform voor mij.

Luuu
08:42,
Oanda's verhandelbare marge is 50: 1. Ze dragen je echter tot 100: 1. Het staat allemaal beschreven in hun margevraagoverzicht. Als u alle marge ($ 0) verliest, belt u niet met marge, maar met een marge-hefboom tot 100: 1. Dat is in principe het dubbele waarmee je handelde. Dit geeft je de tijd om een ??????aantal eenheden te laten werpen of uit te rijden voor een omkering. Er is geen geluidsoptie. Het is een Java-applet en dat zou de Java-bronnen serieus overbelasten, dus om het platform betrouwbaar te houden, heeft het wat je absoluut nodig hebt voor zover franje en niets anders. Maar het is in staat om verbinding te maken via kantoorfirewalls waar de meeste anderen dat niet doen. Oanda is een zeer succesvolle broker die de meest forex transacties van alle makelaars twee jaar achter elkaar heeft gepost. Ik denk niet dat handelaars net zo afhankelijk zijn van de invloed die je misschien denkt.

Naneando
10:03,
Ik merk dat ik Oanda tegenwoordig meer en meer leuker vind. De kaarten zijn een beetje primitief, maar ik kan hoe dan ook een andere feed gebruiken. De bevindingen die u hebt aangehaald, is dat op basis van een rapport dat we kunnen bekijken ..?

Oanda's verhandelbare marge is 50: 1. Ze dragen je echter tot 100: 1. Het staat allemaal beschreven in hun margevraagoverzicht. Als u alle marge ($ 0) verliest, belt u niet met marge, maar met een marge-hefboom tot 100: 1. Dat is in principe het dubbele waarmee je handelde. Dit geeft je de tijd om een ??????aantal eenheden te laten werpen of uit te rijden voor een omkering. Er is geen geluidsoptie. Het is een Java-applet en dat zou de Java-bronnen serieus overbelasten, dus om het platform betrouwbaar te houden, heeft het wat je absoluut nodig hebt voor zover franje en niets anders. Maar het is in staat om verbinding te maken via kantoorfirewalls waar de meeste anderen dat niet doen. Oanda is een zeer succesvolle broker die de meest forex transacties van alle makelaars twee jaar achter elkaar heeft gepost. Ik denk niet dat handelaars net zo afhankelijk zijn van de invloed die je misschien denkt.

Oanda's verhandelbare marge is 50: 1. Ze dragen je echter tot 100: 1. Het staat allemaal beschreven in hun margevraagoverzicht. Als u alle marge ($ 0) verliest, belt u niet met marge, maar met een marge-hefboom tot 100: 1. Dat is in principe het dubbele waarmee je handelde. Dit geeft je de tijd om een ??????aantal eenheden te laten werpen of uit te rijden voor een omkering. Er is geen geluidsoptie. Het is een Java-applet en dat zou de Java-bronnen serieus overbelasten, dus om het platform betrouwbaar te houden, heeft het wat je absoluut nodig hebt voor zover franje en niets anders. Maar het is in staat om verbinding te maken via kantoorfirewalls waar de meeste anderen dat niet doen. Oanda is een zeer succesvolle broker die de meest forex transacties van alle makelaars twee jaar achter elkaar heeft gepost. Ik denk niet dat handelaars net zo afhankelijk zijn van de invloed die je misschien denkt.

PacoPerwzLopwz60
11:24,
Oanda's verhandelbare marge is 50: 1. Ze dragen je echter tot 100: 1. Het staat allemaal beschreven in hun margevraagoverzicht. Als u alle marge ($ 0) verliest, belt u niet met marge, maar met een marge-hefboom tot 100: 1. Dat is in principe het dubbele waarmee je handelde. Dit geeft je de tijd om een ??????aantal eenheden te laten werpen of uit te rijden voor een omkering. Er is geen geluidsoptie. Het is een Java-applet en dat zou de Java-bronnen serieus overbelasten, dus om het platform betrouwbaar te houden, heeft het wat je absoluut nodig hebt voor zover franje en niets anders. Maar het is in staat om verbinding te maken via kantoorfirewalls waar de meeste anderen dat niet doen. Oanda is een zeer succesvolle broker die de meest forex transacties van alle makelaars twee jaar achter elkaar heeft gepost. Ik denk niet dat handelaars net zo afhankelijk zijn van de invloed die je misschien denkt.
Ik handel sinds begin dit jaar met ze en ben heel blij en zou nooit veranderen in een ander. :echt niet:

Doggy30
12:45,
Als ik in jouw schoenen zou staan, zou ik bij Oanda blijven. Bij andere makelaars wordt u gedwongen om minimaal 4% -5% per transactie te riskeren, wat veel te veel is. U krijgt geen kans om de belangrijkste vaardigheid van allemaal te gebruiken, risicobeheer. Met Oanda kun je tenminste micro's ruilen en jezelf een kans geven iets te leren. Wat betreft leverage, moet u niet meer dan 20: 1 overwegen in mijn eerlijke mening. Steve

dttdits
14:06,
Oorspronkelijk gepost door SterlingTDR Als ik in jouw schoenen stond, zou ik bij Oanda blijven. Bij andere makelaars wordt u gedwongen om minimaal 4% -5% per transactie te riskeren, wat veel te veel is. U krijgt geen kans om de belangrijkste vaardigheid van allemaal te gebruiken, risicobeheer. Met Oanda kun je tenminste micro's ruilen en jezelf een kans geven iets te leren. Wat betreft leverage, moet u niet meer dan 20: 1 overwegen in mijn eerlijke mening.
Ik ben niet op de hoogte van een live-account, maar mijn demo met InterbankFX laat me in staat zijn microlen te verhandelen met MT4. Hoewel, ik denk dat ik me herinner dat ik de post van iemand anders las die ook op een live account werkte. Hun website heeft 2 pip euro spreads en automatische trailing stops.
http://www.interbankfx.com/Ik weet niet hoe ze als makelaar zijn omdat ik geen live account heb en ik zie ze niet op FF's gewenste brokerspagina, maar misschien kan iemand anders daar antwoord op geven. Veel geluk, Jimy

Luuu
15:26,
We hebben twee klanten in de chatroom die erg ongelukkig zijn met de interbank. Tenminste ��n van hen is in beweging. Ik kan niet anders over dat praten. Ik heb Oanda, forex.com en refco gebruikt. Oanda's kaarten doen precies wat ik nodig heb. Ik vind het toch niet leuk om overdreven ingewikkeld te worden. En ik geniet van de pip-spread die veruit de beste in de branche is.

Luuu
16:47,
Hier is de link naar Oanda's pagina met handelsvoordelen:
http://fxtrade.oanda.com/about/about_fxtrade.shtmlIk zal meer moeten rondkijken voor het dragen naar 100: 1. Laat de demo gewoon leeglopen tot 0% marge en kijk of de beschikbare ruimte blijft groeien, ook al is de beschikbare marge 0%. Ik gebruikte die optie om een ??????belangrijke ruil in de EUR-klim in te slaan. Ik wist dat ik niet gebeld zou worden, dus opende ik met het grootste aantal. Ik doe het niet normaal. Het zou dom en gevaarlijk zijn. Maar de EUR zat in een duidelijke duw en hij leverde aardig wat op.

dttdits
18:08,
Oorspronkelijk geplaatst door MuddBuddha We hebben twee klanten in de chatroom die erg ontevreden zijn over de interbank. Tenminste ��n van hen is in beweging. Ik kan niet anders over dat praten. Ik heb Oanda, forex.com en refco gebruikt.
Bedankt MuddBuddha, dat houd ik in gedachten wanneer ik een live-account open! Ik vind de MT4-kaarten wel leuk, ze lijken mij gebruiksvriendelijk. Ik denk dat ik via Metaquotes een demo-rekeninggrafiek zou kunnen gebruiken en vervolgens met Oanda of een andere makelaar zou kunnen handelen. Ik heb vttrader gebruikt, waarvan ik dacht dat het goed was, maar lees ook veel negatieve opmerkingen over hen. Van wat ik hier heb gehoord, wilde ik dat Tradestation een demo gaf, maar voor zover ik weet, doen ze dat niet. (En voor jullie die tradesatation gebruiken (ik denk dat dit komt omdat je zowel futures als forex kunt verhandelen) toen het in je carri�re het geld waard werd. Of misschien moest je het hebben, of een ander platform om futures te verhandelen in de eerste plaats?) En toen las ik over feeds op MT4 die totaal verschillende grafieken tonen.
https://www.aforexa.com/attachments/1528561903.pngDus als ik een trade-off-chart baseer in MT4, is het misschien niet waar op Oanda? Als jullie praten over feeds, verwijs je naar verschillende makelaars? En hoe stel je verschillende feeds in, zoniet met een demo? En is de demo-feed hetzelfde als wanneer u een live-account had? Ik weet het, veel vragen. Hoe meer ik dit forum lees, hoe meer vragen ik heb. Zoals altijd, bij voorbaat dank, Jimmy

ovijuan92
19:29,
Ik handel met Oanda en in het verleden waren hun kaarten vreselijk. Ze hebben heel veel mensen verrast toen ze de Ichimoku-cloud onlangs introduceerden. Ik vind ze leuk omdat ik kan handelen via een veilig besturingssysteem, Mac OSX. Ik hou ook van de mogelijkheid om mijn stop te verplaatsen door op de kaart te klikken en deze gewoon te verplaatsen. Heel visueel. Als je erover nadenkt, geef hen een pluim voor de cloud en vraag hen om het proces af te ronden met draaipunten. 50: 1 is bescherming voor JOU. Hefboomwerking is een tweesnijdend zwaard. U weet dat u een uitstekende handelaar bent geworden als u zich afvraagt ??????hoeveel geld u verdient of kwijtraakt tot de tevredenheid van een uitstekend uitgevoerde transactie. Het spel wordt dan een ambacht. Als jouw opwinding in de uitvoering is, zal het geld komen. Andromeda

Nou, sinds refco's uit de buissess gaan ben ik gedwongen om een ??????ander platform te leren. Ik kies voor Oanda omdat ik begin met $ 300,00. Ten eerste kan ik geen enkel geluid vinden, ik kan hier geen pip-beweging maken of mijn autosluitingen Refco had een nette cash registreer geluid toen ik mijn limietvolgorde instelde en het werd gehaald, als ik op de bank was, kon ik hier het was geweldig, oanda, ik kan geen goede optie vinden. Ook waar vind je de optie om een ??????trailing stop te hebben ???? Ik kan dat nergens vinden op mijn demoplatform. Ook op een echt account is 50: 1 leverage alles wat je krijgt? zelfs met mijn demo kan ik geen 50: 1 krijgen. Ik probeer die optie in te voegen en alles wat me toestaat is 20: 1 maakt me gek van het proberen om een ??????nieuw platform te gebruiken ... ik vind de 1.5 pip spread leuk, dus ik zal het proberen om dit platform te begrijpen. Tenzij er een ander platform is met deze kleine spreiding en het maakt het mij niet uit of ik een account open met $ 300,00. Is er hulp nodig? Bedankt, Mike.

Nou, sinds refco's uit de buissess gaan ben ik gedwongen om een ??????ander platform te leren. Ik kies voor Oanda omdat ik begin met $ 300,00. Ten eerste kan ik geen enkel geluid vinden, ik kan hier geen pip-beweging maken of mijn autosluitingen Refco had een nette cash registreer geluid toen ik mijn limietvolgorde instelde en het werd gehaald, als ik op de bank was, kon ik hier het was geweldig, oanda, ik kan geen goede optie vinden. Ook waar vind je de optie om een ??????trailing stop te hebben ???? Ik kan dat nergens vinden op mijn demoplatform. Ook op een echt account is 50: 1 leverage alles wat je krijgt? zelfs met mijn demo kan ik geen 50: 1 krijgen. Ik probeer die optie in te voegen en alles wat me toestaat is 20: 1 maakt me gek van het proberen om een ??????nieuw platform te gebruiken ... ik vind de 1.5 pip spread leuk, dus ik zal het proberen om dit platform te begrijpen. Tenzij er een ander platform is met deze kleine spreiding en het maakt het mij niet uit of ik een account open met $ 300,00. Is er hulp nodig? Bedankt, Mike.