PDA

View Full Version : GFT Data Vragen



cucutdenit
08:41,
Ik exporteer GFT-gegevens dagelijks naar een SuperCharts-appliie voor een paar maanden.

Ik merkte enige tijd geleden op dat de gegevens van dag tot dag enigszins veranderen.
De veranderingen vari�ren, maar zijn meestal van dichtbij.
Ze kunnen slechts voor een of twee pipers zijn, maar in veel gevallen voor aanzienlijk meer.
Om het prijsverschil te zien, moet u een onafhankelijke regiie van de gegevens op een bepaalde dag hebben en deze dan een dag later vergelijken met de gegevens op het GFT-platform.

Ik heb Tech Support om een ??????uitleg gevraagd en heb continu met hen samengewerkt en hoewel ze het meest bezorgd zijn, is er geen oplossing.

Het kwam mij voor dat ik op deze veranderende gegevens wees vanuit mijn oogpunt om het naar een andere appliie te exporteren.
Maar het is duidelijk van invloed op de grafieken van GFT en gebruikt door zijn klanten met hun analysetechnieken, op dezelfde manier.

Hoeveel van jullie GFT-klanten zijn hiervan op de hoogte?

Misschien is het gewoon een probleem in verband met mijn opstelling, wat de techneuten intiem noemen.
Alle feedback wordt op prijs gesteld.

Mike M.

vulcangun
07:09,
Hoeveel van jullie GFT-klanten zijn hiervan op de hoogte? Mike M.
Niet alleen GFT, ik heb dit ook gemerkt op een aantal platforms waarmee ik ervaring heb opgedaan. Ik heb het neergeschreven dat we in de detailhandelsexport zitten waar deze dingen gebeuren. Het enige dat me heeft veranderd, is mijn vertrouwen in het testen van de achterkant. Zeggen dat, er is een zeer professionele grafiek softwarepakketten beschikbaar. Die waar ze geen handel aanbieden maar alleen in kaart brengen. Ze verwachten meestal ook een maandelijks abonnementsgeld, maar je weet in elk geval wat je krijgt consistent is in het verleden en in het leven.

cucutdenit
08:29,
Het enige dat me heeft veranderd, is mijn vertrouwen in het testen van de achterkant. Zeggen dat, er is een zeer professionele grafiek softwarepakketten beschikbaar. Die waar ze geen handel aanbieden maar alleen in kaart brengen. Ze verwachten meestal ook een maandelijks abonnementsgeld, maar je weet in elk geval wat je krijgt consistent is in het verleden en in het leven. Het heeft niets te maken met back-testen. Na 1 dag veranderen de gegevens niet meer. Het gaat over het betreden van een trade met een vals signaal. Voor zover het prijzen van een andere bron haalt, kan dat een nog groter probleem zijn omdat geen 2 loies dezelfde nummers in FX bieden. Althans niet dat ik heb gezien. Er is geen excuus om dit soort dingen te laten gebeuren. Ik vind GFT net zo bezorgd en werkt eraan dit uit te zoeken. Ik hoop gewoon dat het eerder eerder dan later is.

vulcangun
09:50,
Het heeft niets te maken met back-testen. Na 1 dag veranderen de gegevens niet meer. Het gaat over het invoeren van een ruil met een vals signaal
Het is voor mij, want ik krijg een live signaal om te ruilen en dan 2 dagen later wanneer ik terugga om de handel te herzien is er geen signaal. Dus hoeveel andere keren is dit gebeurd is mijn vraag? Daarom gooit het de backtest uit.

Voor zover het prijzen van een andere bron betreft, kan dat een nog groter probleem zijn, omdat geen 2 loies dezelfde nummers in FX bieden. Althans niet dat ik heb gezien.
Ik ben het daarmee eens, maar de cijfers die u ontvangt van deze betaalde datafeeds liggen veel dichter bij de markt, waardoor systemen kunnen worden getest met nauwkeurigere gegevens.

Er is geen excuus om dit soort dingen te laten gebeuren. Ik vind GFT net zo bezorgd en werkt eraan dit uit te zoeken. Ik hoop gewoon dat het eerder eerder dan later is.
Mij ??????drie.

i3oox
11:11,
Waarom zou een tussenpersoon 2 sets historische gegevens hebben? Weet u zeker dat u de juiste vragen stelt wanneer u de ondersteuningsregel belt?

cucutdenit
12:32,
Waarom zou een tussenpersoon 2 sets historische gegevens hebben? Weet u zeker dat u de juiste vragen stelt wanneer u de ondersteuningsregel belt?
Weet je zeker dat je het bericht goed leest? Ik denk het niet. Er zijn geen sets gegevens, er is er maar ��n. Helaas verandert het zoals vermeld in de post. Waarom??? Ik weet het niet en GFT SS ook niet. Tenminste niet op dit moment. Maar ze werken er nog steeds aan en hopelijk zal het worden opgelost. Als er GFT-klanten zijn, zou ik willen dat u uw gegevensstroom controleert, met name EOD. Bedankt allemaal.

Mulo91
13:52,
Ik heb GFT gebruikt. Mijn zelfs ergste. ik ontdekte dat mijn 4-uursgrafiek een balk verloren heeft. Deze balk kan 1-5 bar afwijken van de werkelijke waarde. Dus mijn grafiek wordt vervormd. ik vroeg mijn makelaar. Ze zegt dat mijn tijd verkeerd is. onzin. $% # @ ^ @

sergiohen
15:13,
ik heb het alleen een probleem gevonden in dagelijkse grafieken. klik bovenaan op het pictogram van het open boek dat is opgebouwd uit historische gegevens en kies uw begin- en einddatums en het zal de gegevens opnieuw downloaden, het zou het allemaal up-to-date moeten krijgen.

cucutdenit
16:34,
Voor iedereen die problemen heeft met verloren gegevens in een hogere tijdsperiode: u moet op F5 drukken (verversingsdiagrammen) op elke grafiek telkens wanneer de toepassing wordt opgestart ENOF telkens wanneer u een nieuwe werkruimte met grafieken laadt. Dit loste het probleem voor mij op. Ik doe dat elke ochtend (in 28 grafieken), omdat ik ontdekte dat ik valse signalen zou hebben als ik de verversing niet deed. Dit probleem is zelfs zichtbaar in dagelijkse grafieken. Ik denk dat het iets te maken heeft met de verzamelde tick-gegevens. Het probleem zelf is absoluut aan UW kant, dus het vermijdbare.
Heeft dat alles en nog veel meer, tot op de dag van vandaag, binnen 24 uur of zo van de sluiting EOD-gegevens gewijzigd. Het lijkt erop dat de veranderingen minder frequent zijn geworden, maar toch komen ze voor. Om te zien wat er gebeurt, moet je de gegevens na de afsluiting exporteren en net voordat je de volgende dagen exporteert, gegevens vergelijken met de vorige hoogte, laag en dichtbij in het GFT-platform met je record-kopie, zul je veel veranderingen zien vooral als je volgt 28 paren. Ik heb ook gemerkt dat de open prijs in de loop van de dag zal veranderen. Dit is niet gemakkelijk te onderscheiden, tenzij je een record van de open binnen een paar uur ervan opneemt en het vervolgens vergelijkt met EOD-gegevens. Zoals ik eerder heb gezegd, willen en proberen de technici te helpen, maar tevergeefs. Voor de mini die ik nu heb, leef ik er gewoon mee. Maar als ik naar een volledig account ga, zie ik niet hoe ik bij GFT kan blijven.