PDA

View Full Version : Heeft Oanda zijn spread voor eurusd laten vallen op 1 pip?



chatxe
19:15,
ik weet dat oanda-verspreiding niet is opgelost, maar dit is de eerste keer dat ik eurusd zag verspreiden op oanda-druppels tot 1 pip! zelfs verspreid over usdjpy drops tot 2 pips!
een opmerking?

cuuuuuca
02:48,
Ik heb EURUSD zo laag als .75 en voor de USDJPY 1.8 regelmatig gezien.

baupkm
04:08,
Het punt is, Oanda brengt je een spread van 1,5 pips voor EURUSD in rekening, maar haalt ook een andere prijs aan dan de markt, waardoor je meer pips krijgt.

cuuuuuca
05:29,
Het punt is, Oanda brengt je een spread van 1,5 pips voor EURUSD in rekening, maar haalt ook een andere prijs aan dan de markt, waardoor je meer pips krijgt.
hoe zie je dat? Als je op oanda handelt, handel je tegen hun prijzen.

yaiza96mv
06:50,
Ik ben nog steeds zeer wantrouwend tegenover OANDA nadat bleek dat hun 200 pip spread spike op NFP - en dit is het enge deel - een fout is bij het binnenkomen van EEN HANDMATIG GEMANIPULEERDE VERSPREIDING. Het lijkt erop dat de man 200 in plaats van 20 heeft ingevoerd - wat op zijn beurt betekent dat ze hun spreiding manueel uitbreiden op nieuws, in tegenstelling tot hun spiegelen we gewoon de marktclaims. Als je ooit op een nieuwsdag handelt, komt dit feitelijk neer op gewoon een ander type stopjacht door simpelweg de bashing-straal van de spread te verbreden als je het mij vraagt. Deze praktijk heeft me zeer wantrouwig gemaakt tegenover Oanda. Nu weet ik dat het niet leuk is om 80% van je klanten je systeem te laten misbruiken door nieuwe straffen, maar als wat je doet ook betekent dat je positie of intraday traders zonder goede reden (dwz kunstmatig gemaakte prijzen) moet stoppen, dan kan ik niet instemmen dat ook. Ik bedoel, christus, we hebben een fout gemaakt BINNEN de spreiding ... dat alleen ... Ik heb ook naar hun verspreidingsgeschiedenis op kabel gekeken, is het normaal dat de gemiddelde verspreiding 4-8 pitten is op een bepaalde dag? En nog veel erger op nieuwendagen zou het lijken, en niet alleen TIJDENS nieuws, maar gewoon gedurende de dag met 3-4 rode nieuwsitems. Ik hou echt van een groot aantal interface-functies die ze hebben (hoewel ik niet weet waarom ze 3 in plaats van 4 uur moeten gebruiken), zoals de eenheden of de% standaardwaarden, maar ik geloof dat ze geen TS hebben en die gespreide Tinkerings laten een met een zeer zure smaak ... iemand met diepere info over dit alles? En ben ik de enige die denkt dat het erg cynisch is om 1 $ handel te claimen en vervolgens 40 opnames in rekening te brengen voor opnames? Een beetje zoals Ja, je kunt met klein geld met ons handelen, je zult het nooit meer zien. Zie het als betalen om naar de bioscoop te gaan!
https://www.aforexa.com/attachments/1528589608.png

Menorca
08:11,
Ik zal enkele positieve opmerkingen over Oanda geven. Ik handel sinds maart 2006 live met Oanda. Vanwege de manier waarop ik handel, stop met jagen enof verbreiding verspreiden heeft geen invloed op mij, dus ik ben erg blij met Oanda. Aan de andere kant, ik geef niet om hun kaarten, dus ik gebruik MetaTrader. Ik zou ook graag zien dat meer functies worden toegevoegd om mijn handelsprestaties te analyseren. Ik heb ook nooit kosten in rekening gebracht voor opnames. Ik denk dat dit komt omdat ik elke laatste zondag van elke maand om uitbetalingen per cheque vraag, zodat ik aan het einde van de week de cheque heb. Hopelijk luistert er iemand en zullen de dingen voor iedereen verbeteren. Happy Trading ...
https://www.aforexa.com/attachments/1528589608.png

Kikomy
09:32,
Ik ben nog steeds zeer wantrouwend tegenover OANDA nadat bleek dat hun 200 pip spread spike op NFP - en dit is het enge deel - een fout is bij het binnenkomen van EEN HANDMATIG GEMANIPULEERDE VERSPREIDING. Het lijkt erop dat de man 200 in plaats van 20 heeft ingevoerd - wat op zijn beurt betekent dat ze hun spreiding manueel uitbreiden op nieuws, in tegenstelling tot hun spiegelen we gewoon de marktclaims.


Als je ooit op een nieuwsdag handelt, komt dit feitelijk neer op gewoon een ander type stopjacht door simpelweg de bashing-straal van de spread te verbreden als je het mij vraagt. Deze praktijk heeft me zeer wantrouwig gemaakt tegenover Oanda. Nu weet ik dat het niet leuk is om 80% van je klanten je systeem te laten misbruiken door nieuwe straffen, maar als wat je doet ook betekent dat je positie of intraday traders zonder goede reden (dwz kunstmatig gemaakte prijzen) moet stoppen, dan kan ik niet instemmen dat ook. Ik bedoel, christus, we hebben een fout gemaakt BINNEN de spreiding ... dat alleen ... Ik heb ook naar hun verspreidingsgeschiedenis op kabel gekeken, is het normaal dat de gemiddelde verspreiding 4-8 pitten is op een bepaalde dag? En nog veel erger op nieuwendagen zou het lijken, en niet alleen TIJDENS nieuws, maar gewoon gedurende de dag met 3-4 rode nieuwsitems. Ik hou echt van een groot aantal interface-functies die ze hebben (hoewel ik niet weet waarom ze 3 in plaats van 4 uur moeten gebruiken), zoals de eenheden of de% standaardwaarden, maar ik geloof dat ze geen TS hebben en die gespreide Tinkerings laten een met een zeer zure smaak ... iemand met diepere info over dit alles? En ben ik de enige die denkt dat het erg cynisch is om 1 $ handel te claimen en vervolgens 40 opnames in rekening te brengen voor opnames? Een beetje zoals Ja, je kunt met klein geld met ons handelen, je zult het nooit meer zien. Zie het als betalen om naar de bioscoop te gaan!
https://www.aforexa.com/attachments/1528589608.png
De spread van 200 pip op GBPUSD was misschien de laatste druppel voor mij ... De claim bij Oanda is dat alles 100% geautomatiseerd is, wat vermoedelijk de transacties en tarieven met hun partnerbanken zou omvatten. Maar het was altijd een verdachte voor mij hoe ze de spreads konden optrekken tot precies 20 pips op GBPUSD tijdens persberichten en soms nog voor 10 minuten na de release! Nu, die verspreide verhogingen be�nvloedden me zelden (behalve een paar met AUDUSD en natuurlijk de beroemde 200-pips GBPUSD spread), maar het botst zo duidelijk met de beweringen die Stumm na deze gebeurtenissen zou doen en hij tenslotte verwaardigde de klachten te beantwoorden. Dus, je voegt de handmatige super-spreads Oanda-instituten toe tijdens nieuws PLUS de ontsporing, en je krijgt een foto die # 8217; s lang niet degene is die ze verven. Sterker nog, ik had eigenlijk een EURUSD-transactie exact een verlies als de TP op 20 pip-winst werd ingesteld vanwege slippage! Het grappige is dat er veel posters zijn die beweren dat ze nooit een ontsporing zullen ervaren. Dus, het zijn shills of accounts die anders worden verwerkt, wat opnieuw veronderstelt dat iemand tussenkomt met een soort vlag op individuele accounts # 8230;

yaiza96mv
10:52,
Ik heb ook nooit kosten in rekening gebracht voor opnames. Ik denk dat dit komt omdat ik elke laatste zondag van elke maand om uitbetalingen per cheque vraag, zodat ik aan het einde van de week de cheque heb. Hopelijk luistert er iemand en zullen de dingen voor iedereen verbeteren.
Dit is mijn grootste ruzie met hen vlak na het verspreiden. Ik ben gevestigd in Duitsland en ze lijken niets fatsoenlijks te bieden voor het overboeken van geld buiten de VS naast internationale kabels. Hun minimale vergoeding is 40 euro voor de eerste opname, en die 40 PLUS nog eens 25 (ik geloof dat het was) voor elke extra opname binnen dezelfde maand. Wat voor soort logica is dat? Hoe meer van je eigen geld je terug wilt, hoe meer je moet betalen? Het spijt me? En hier dacht ik dat het MIJN geld was. En vertel niet dat mijn geldoverdrachten een soort van management- of interventiemacht vereisen, geldovermakingen zijn nu automatisch te automatiseren dankzij het elektronische tijdperk, zolang alle juiste informatie wordt gegeven. Binnen de Europese Unie mogen standaard money transfers niet meer kosten dan die binnen hetzelfde land. Er is geen check-optie voor buiten de VS of een ander alternatief dat kosteneffectiever is. Op elk moment geld uit mijn account halen en onderweg zonder al te veel wrijving te hebben, vind ik erg belangrijk. Ik wil niet alleen flexibel kunnen zijn en vrij kunnen kiezen (het is in feite een bal en een ketting als je account klein is en de makelaars dit weten - vreemd genoeg, STORTEND geld maakt nooit ELKE prijs ...) tussen makelaars, maar ik hou ook van om het gevoel te hebben dat ik nog steeds het geld bezit dat ik in mijn account heb ... en niet (te veel) moet betalen om mijn eigen geld te gebruiken. Noem me gek. Momenteel staat het nog steeds voor het dilemma van een te kleine account (eigenlijk alles onder de 5-10 kB) omdat het simpelweg niet erg effici�nt is voor een makelaar, waar dan ook. Misschien kijken ze in IBFX, ze lijken mild meer redelijk op vergoedingen, maar nog niet zeker van mijn loie. Gezien Duitsland en Zwitserland enkele van de grotere financi�le centra zijn, is het een beetje vreemd dat er hier geen betere logistieke ondersteuning is ... Heeft Oanda ooit een mening gegeven over het toestaan ??????van trailing stops op een bepaald moment trouwens?

baupkm
12:13,
hoe zie je dat? Als je op oanda handelt, handel je tegen hun prijzen.
Open het ordervenster en vergelijk wat ze u citeren met het bodvraag ze te adverteren onder uw accountoverzicht.
https://www.aforexa.com/attachments/1528589608.png

Pokciha
13:34,
Zeer goede punten Zoekend Licht, ik ben altijd een voorstander van Oanda geweest, maar door de huidige ontwikkeling raad ik ze voorzichtig aan. Hoewel ik moet zeggen dat ze nog steeds moeilijk te verslaan zijn wanneer men microbeheer nodig heeft, is dit de belangrijkste reden dat ik bij hen ben. Ik werd (nog?) Niet be�nvloed door spreidingsverbreding, vooral omdat ik hogere tijdsbestekken verhandel en ik negeer het nieuws, maar ik zal op zoek gaan naar een vervanger als de zaken nog rommeliger worden.

adrayn18885
14:55,
Hoi! Ja, Oanda rekent 1,5 pips af voor eurusd, maar heel vaak krijg je niet de prijs die je ziet. Er is soms een aanzienlijke vertraging ... en zoals dunningduke zei: open het ordervenster en vergelijk wat ze u citeren met het bodvraag ze onder uw accountoverzicht te adverteren.
https://www.aforexa.com/attachments/1528589608.pngGroeten, {link removed, see rule # 3} (duits)

Abelardo93
16:15,
Open het ordervenster en vergelijk wat ze u citeren met het bodvraag ze te adverteren onder uw accountoverzicht.
https://www.aforexa.com/attachments/1528589608.png
https://www.aforexa.com/attachments/1528589608.pnghttps://www.aforexa.com/attachments/1528589609.pngMijn komt overeen met de 'pipet'.