PDA

View Full Version : FXCM nieuw, geen dealing desk-platform



evaperwzvalero
06:05,
Gehoord dat FXCM een ander platform 2 pip spread EURUSD en USDJPY aanbiedt.

Heeft iemand het geprobeerd ... Plaats hier jouw reactie.

evaperwzvalero
09:16,
.....

Oxriettaa98
10:37,
Gehoord dat FXCM een ander platform 2 pip spread EURUSD en USDJPY aanbiedt. Heeft iemand het geprobeerd ... Plaats hier jouw reactie.
ik denk dat de spreiding op die paren 3 is

Delfincubo
11:58,
Ik heb de demo geprobeerd. Ik ben een beetje onzeker van hun model - vaste spreads maar geen dealdesk. Ze hadden net variabele spreads met commissies moeten aanbieden. Omdat ze hun geld verdienen met spread, laat ik achterdochtig dat er nog steeds sprake kan zijn van prijsmanipulatie. Ik hoor nog geen echte positieve gebruikersfeedback, dat wil zeggen van mensen die dit live gebruiken. De tijd zal het leren.

jttebk2
13:18,
Ik hoor nog geen echte positieve gebruikersfeedback, dat wil zeggen van mensen die dit live gebruiken. De tijd zal het leren.
wat is de negatieve feedback van gebruikers die je hebt gehoord?

mustrufu78
14:39,
Geen dealing desk ???
https://www.aforexa.com/attachments/1528629221.pngHoe kan dat wanneer ze een dealing desk hebben? Verbergen zij de transacties op hun NDD zodat hun dealing desk mensen het op hun andere handelsplatform niet kunnen zien? Ik denk niet dat dezelfde broker een dealing desk kan HEBBEN en GEEN dealing desk heeft. Zeker niet wanneer FXCM de tegenpartij is van de transacties. Ik heb dit eerder gepost over FXCM non-dealing desk platform: - Enorme slip tijdens nieuws. Invoerorders worden aan de boven- of onderkant van de spike opgevuld. Dus gisteren tijdens niet-agrarisch payrollnieuws zou een short entry-order op GBP ongeveer 1.9530 laag zijn gevuld met daaropvolgende omkering die een groot verlies veroorzaakt - Marktopdrachten worden tijdens nieuwstijd geweigerd als de prijs ��n pip beweegt in de nanoseconde waarop u klikt om uw trade - Uitgevoerde orders tijdens hoge volatiliteit blijven langer dan 5 minuten in de orderbox staan ??????voordat ze deze naar het open ordersvak verplaatsen. Cre�ert verwarring voor de handelaar en onvermogen om de handel te sluiten. Dus bespaar jezelf wat tijd en geld en kijk ergens anders !!!

ChavGar
16:00,
Nou, ze ruilden me in voor None Dealing Desk, onlangs zonder dat ik het vroeg. Trades waar het 10 seconden duren om door te gaan en vrijwel altijd een bericht pop-up, kan het niet doen bla bla bla, terug naar de oude stijl, laadt beter. Wedden dat ze me op de nieuwe manier zullen brengen, wanneer ze me zien, terwijl ze echter valsspelen met hun vertragingen
https://www.aforexa.com/attachments/1528629221.pngErrrr Brokers.

ChavGar
17:21,
Yep terug normaal hier
https://www.aforexa.com/attachments/1528629222.pngNatuurlijk vroeg ik niet om geruild te worden naar Direct, maar dat deden ze, ik ging ervan uit dat ze me in de hand zouden zetten, maar nee. Blijf hier weg van, het klinkt beter in elk opzicht, maar echt niet echt.

davidojesus
18:41,
Het punt is dat ze geen non-slippage-uitvoering garanderen die hetzelfde is als het verbreden van de spread.

Gehoord dat FXCM een ander platform 2 pip spread EURUSD en USDJPY aanbiedt. Heeft iemand het geprobeerd ... Plaats hier jouw reactie.

Gehoord dat FXCM een ander platform 2 pip spread EURUSD en USDJPY aanbiedt. Heeft iemand het geprobeerd ... Plaats hier jouw reactie.

alejandrobienvenido
20:02,
ik zie geen verschil tussen de DD en DD op FXCM ... teleurgesteld
https://www.aforexa.com/attachments/1528629222.pnghttps://www.aforexa.com/attachments/1528629222.pnghttps://www.aforexa.com/attachments/1528629222.png

ChavGar
21:23,
Alle claims maakten precies het tegenovergestelde, ik stuurde ze per e-mail om me op Geen dealer te plaatsen, maar zei dat ik me zou verwisselen als ik daar mee bezig was, wat ze deden.

esmecapelo
22:44,
Nou, het helpt ook niet dat FXCM net een grote klacht heeft ingediend tegen hen door de NFA.

Oxriettaa98
00:05,
Nou, het helpt ook niet dat FXCM net een grote klacht heeft ingediend tegen hen door de NFA.
het ziet er niet goed uit voor hen. het is de grootste makelaar en de slechtste

borjayana
01:25,
Ze stuurden me onlangs een e-mail met de mededeling dat ze binnen januari 2007 de meeste klanten naar het no dealing desk (NDD) -platform zullen sturen. Ik weet niet wanneer mijn beurt zal komen. Met de dealing desk-optie is er tenminste geen slip voor entry-orders en stopverliezen. Jongens, plaats alsjeblieft je ervaringen met NDD zo veel als je kunt

mustrufu78
02:46,
Ze stuurden me onlangs een e-mail met de mededeling dat ze binnen januari 2007 de meeste klanten naar het no dealing desk (NDD) -platform zullen sturen. Ik weet niet wanneer mijn beurt zal komen. Met de dealing desk-optie is er tenminste geen slip voor entry-orders en stopverliezen. Jongens, plaats alsjeblieft je ervaringen met NDD zo veel als je kunt
De meesten van hen die naar de NDD worden gestuurd, zijn degenen die het hebben aangedurfd om geld te verdienen met FXCM en daardoor handmatig werden uitgevoerd. Probeer niet om het nieuws op hun NDD-platform te ruilen, want je zult vast genaaid worden. Maar je kunt scalp buiten nieuwstijd.

claudayvaccaro
04:07,
Ik zou het niet vertrouwen.

ChavGar
05:28,
Ik vond dat NDD geen nut had, niet alleen de nieuwstijd, maar op elk moment echt, werd zo pissig (ik ging ervan uit dat ik handmatige toestaat). Ik stopte vrijwel met handelen. ALS het de claims deed en FXCM geen geld verliest van mijn winst, zou het geweldig zijn, misschien was het gewoon nieuw en had het problemen en het zal snel worden gesorteerd ?? (Got to Hope) Al in een futures-makelaar kijkend om GBP te verhandelen doorheen, $ 5 area in en uit in Comm's 2 pip spread maar kan tekort komen bij vragen en sluiten bij bieding
https://www.aforexa.com/attachments/1528629222.png

morfe0
06:48,
Ze stuurden me onlangs een e-mail met de mededeling dat ze binnen januari 2007 de meeste klanten naar het no dealing desk (NDD) -platform zullen sturen. Ik weet niet wanneer mijn beurt zal komen. Met de dealing desk-optie is er tenminste geen slip voor entry-orders en stopverliezen. Jongens, plaats alsjeblieft je ervaringen met NDD zo veel als je kunt
Ik heb bestellingen gevuld (magisch) na afgewezen en (magisch) afgesloten met 3/4 pips verlies. Soms zie je dat de bestelling is afgewezen en je blijft proberen om ter plekke binnen te komen. Een paar minuten later is uw afgewezen bestelling gevuld en wordt onmiddellijk afgesloten met een klein verlies. U neemt contact met hen op en ze weten niet wat ze moeten zeggen. Als u een rapport aanvraagt, kunt u enkele grappige dingen bekijken: uw bestelling is geactiveerd zoals Entry Order, niet zoals een spotbestelling. Je bestelling werd afgesloten met een stopverlies van 4/5 pips. Ze vragen om meer informatie over wat er is gebeurd om een ??????accountcontrole uit te voeren. En natuurlijk eindigt de audit met FXCM, waar je ook zegt, is niet schuldig. Zelfs als je zei: merk je niet dat het vreemd is voor een handelaar om het stopverlies in de spread in te stellen? Merk je niet dat het vreemd is voor een handelaar om bestellingen in te stellen, die op elk moment kunnen worden ingevuld, met het stop-loss in de spread? En soms blijft de spotvolgorde 30 minuten later proberen gevuld te worden en dat weet je niet. En natuurlijk werkt de optie At the Market om te voorkomen dat je wegglijdt, niet. En dit is het wortsprobleem. Want als je de optie At the Market instelt op 0 (standaard), zeg je dat (of de banken hun claim zijn de tegenhangers), Hey, ik wil ALLEEN kopenverkopen voor deze prijs. Dus als u geen tegenpartij kunt vinden die uw bestelling wil vullen voor de prijs die u heeft aangevraagd (en zonder slip), moet de bestelling worden afgewezen. Het is zo simpel. Als u het niet eens bent met de prijs, hoeft u de bestelling niet te openen. Ze vullen je echter met slippage. Mijn aanbeveling is om uit de NDD-optie te blijven. En als je wilt blijven werken met FXCM, gebruik dan de Fixed Spread-optie. Advies: ze kunnen u niet van uw oorspronkelijke verzoek van vaste spreads verwijderen wanneer u het account heeft geopend. Als dit het geval is: Verzoek om het proces onmiddellijk terug te gaan van NDD naar Vaste spreads, omdat u de wijziging niet aanvraagt ??????en hun account uw account niet kan wijzigen zonder uw toestemming.

Pitisam
08:09,
NDD is een lokaas. Ze weten dat mensen die in eerste instantie in deze NDD willen zitten, News Traders zijn. Wetende dat ze je kwaad willen doen.

Poles18
09:30,
Zoals ik al eerder zei ... iemand steekt gewoon een lucifer aan ... brandt zijn gebouw af en verwijdert het DXCM-probleem ... Ik heb een gratis match !!! Gratis verzending ook als u dicht bij hen bent !!!

Oxriettaa98
10:51,
Burger King; NDD is een lokaas. Ze weten dat mensen die in eerste instantie in deze NDD willen zitten, News Traders zijn. Wetende dat,

ze willen je pijn doen.
L.M.A.O

Jttsoki
12:12,
Ze stuurden me onlangs een e-mail met de mededeling dat ze binnen januari 2007 de meeste klanten naar het no dealing desk (NDD) -platform zullen sturen. Ik weet niet wanneer mijn beurt zal komen. Met de dealing desk-optie is er tenminste geen slip voor entry-orders en stopverliezen. Jongens, plaats alsjeblieft je ervaringen met NDD zo veel als je kunt
trouwens, je kunt een verzoek indienen om op het platform van de dealing desk te blijven. ik belde om te vragen of dit mogelijk was en ze zeiden dat het goed was. alles wat ik zou moeten doen is een e-mail sturen. het zijn alleen wanbetalingsrekeningen voor niks-adminiie in de toekomst. Persoonlijk kan ik op elk platform handelen voor de manier waarop ik de markt benader. Ik hoop dat dit helpt.

Jttsoki
13:32,
Burger King; NDD is een lokaas. Ze weten dat mensen die in eerste instantie in deze NDD willen zijn, quot; News Traders Quot; Wetende dat, L.M.A.O
ik ben het ermee eens ... de meeste newbies hebben de neiging zichzelf als nieuwshandelaren te verbeelden, dus dit is waarschijnlijk de reden waarom ze in gebreke blijven op dat platform. de harde realiteit is dat een handelsdesk of geen handelsdesk, tenzij een persoon weet hoe die gebeurtenissen moeten worden verhandeld die toch worden vernietigd. dus niets tegen FXCM, maar ze bieden niet noodzakelijk de niet-ge�nformeerdeongeschoolde handelaar voordelen. de enige handelaren die kunnen profiteren van de no-dealing desk zijn ervaren handelaren.

NewoxnR1
14:53,
Jongens, ik heb persoonlijk hun no dealing desk uitgeprobeerd. LOL, mijn lach moet alles zijn dat je moet horen om mijn mening erover te begrijpen. Een paar nachten geleden handelde ik en realiseerde me niet dat het tijdens een nieuwstijd was. Ik handelde ongeveer 1 minuut voordat het nieuws uitkwam. Het was rond half 1 PST. Anyways Ik plaatste een verkooporder in en zou een paar uur wachten om te zien of de markt zou dalen, zodat ik wat punten kon krijgen. Hoe dan ook, het nieuws kwam uit de markt viel 40 punten. Natuurlijk was ik heel blij omdat ik per ongeluk heel veel geld verdiende. Ik sloot onmiddellijk mijn positie en raad eens wat, er gebeurde niets !!!!! God is mijn getuige, ik probeerde mijn positie 5 tot 8 keer te sluiten voordat de positie echt gesloten was en toen alles gezegd en gedaan was, had ik slechts ongeveer 16 of 17 pitten gemaakt. Ja, ik was nogal boos. Ik belde en natuurlijk gaven ze me het hele morsen van hoe ze proberen hun klanten te beschermen tegen kloven. Mijn antwoord hierop is, als je handelsplaats een prijs citeert, dan kun je ze beter voor de prijs invullen of niet op je handelsplaats adverteren. Ik had moeten betalen voor de werkelijke prijs die ik op mijn computer zag, maar FXCM verklaarde dat het geen echte prijs was. Hoe dan ook, ik heb al een aantal geweldige brokers gevonden die me niet als afval behandelen. Ik heb FXCM op geen enkele manier nodig. Ik ben 1,5 jaar bij hen geweest en geloof me, ik kan je meer en meer verhalen vertellen die je aan het lachen maken of huilen, afhankelijk van hoe je kijkt hoe je wordt opgelicht. Ik heb mijn les geleerd. Ze zijn een grap. Voel niet dat je ze moet gebruiken, alleen omdat ze de grootste of grootste FX-groep zijn. Word niet voor de gek gehouden. Neem het van iemand die al geruime tijd ruilt =)

morfe0
16:14,
Vergeef de NFP-dag, gewone dagen met minder belangrijk nieuws geven je elke keer een prijs. Als u wilt handelen met de NDD-optie, kunnen de spotbestellingen worden ingevuld of niet. Je weet het nooit. Dus, als je erop staat om de bestelling te openen met SL en TP, of, in ieder geval de TP. Maar je bestelling is nooit gevuld voor de prijs die je hebt ingesteld, is altijd 1 pips bovenonder. Bovendien kunt u met het prachtige FxStation standaard SLTP-punt niet instellen zoals u dat met MT of DealBook of andere kunt doen. De visuele valstrik: FXCM zegt slechts 2 pips. Welnu, dit gebeurt 10 minuten per dag, speciaal na het nieuws wanneer je de handel niet kunt openensluiten vanwege marktbewegingen. Heel grappig. De rest van de dag is de spread 3 pips voor de EURUSD en 4 voor GBPUSD. Maar als uw bestellingen 1 pips bovenonder worden gevuld, vergroten ze feitelijk de spread en de EURUSD 4/5, ook GBPUSD. D.W.Z. Stel in om 1 partij te verkopen op 1.9500 TP 1.9450. Spread is niet vast, dus we wedden 4 pips. Orders zijn gevuld met 1,9499 TP gevulde 1.9451. 4 pips spread 1 pip in de sell 1 pip in de TP = je echte spread is 6 pips. Pls, controleer mijn woorden alleen. Tijdens niet-zware activiteitsperioden, zoals na sluiting van NY, liggen de spreads in 4 pips voor EURUSD en 5/6 voor GBPUSD. Zondag is 6 voor EUR en 8 voor GBP. Vorige week, tijdens de grote val van GBP van 1.9600 naar 1.9200 die werd vermeld op zondag tot maandag, moest ik 8 pitten eten verdeeld in mijn verkooporders en ik was in Aziatische sessie. Dit is een typisch geval waarbij de makelaar wil handelen zoals zij willen (positiehandel), niet zoals u dat wilt. Ook weigerde ik mijn account naar NDD te verplaatsen en ik verwierp de e-mail die me waarschuwde voor de verandering, en zij doen het hoe dan ook.
https://www.aforexa.com/attachments/1528629596.png