PDA

View Full Version : GFT VS FXCM VS Forex.com (alleen transacties uitvoeren)



DanielaIokutzBizo
07:12,
Hallo allemaal, ik weet dat deze makelaars hier veel worden besproken, maar ik zie vooral meningen van nieuwshandelaren. Ik ben een handelaar in carry's Ik houd mijn posities gedurende weken, of niet maanden in het GBPJPY-paar. Im momenteel met 1world forex. ze zijn goed voor me, maar ze zijn erg nieuw en klein en dat maakt me bang. Ik wil bij een grote makelaar zijn die al jaren bestaat, zoals fxcm, gft en Forex.com (winstkapitaal).

Zou ik problemen hebben met deze makelaars als alles wat ik doe is om mijn posities te behouden zonder te handelen en gewoon de dagelijkse $ 26 swap te verdienen? Ik denk erover om de accounts te openen met ongeveer 35.000 om zes loten te houden.
ook een grote zorg van mij is dat opnames en stortingen zeer snel worden verwerkt.


bedankt voor je mening.

bastidafx
12:17,
Ik ben ook de carry trades aan het lenen en heb een demo opgezet om te zien welke makelaars het beste zijn. Ik denk dat Gain- Forex.com het slechtste is - een echt account --- Ik denk dat ze me aanrekenen op een GBPJPY long trade in plaats van me interesse te geven. Ik belde en ze verzekerden me dat ik geld verdiende - ze verkopen en kopen terug en je wordt om 17.00 uur aangepast voor beide Het beste dat ik kan aanbevelen is FXDD en Money Forex en Oanda die ik heb gevonden. Money Forex is nieuw, maar volgens berichten op fora, gestart door ervaren makelaars in Londen. jthey heeft een grafiek die de dollars per dag voor elke valuta toont - lang en kort De andere goede is Oanda, ze betalen ook rente op je ongebruikte saldo. Ze hebben een rentecalculator die wilol u de dagelijkse rente voor elk valutapaar lang of kort vertelt. Ik heb gestudeerd, maar deze twee zijn degenen met wie ik live-accounts heb, probeer eerst de demo's uit om te zien welke het beste bij je past ALLE HANDELARTIKELEN VOOR ALTIJD --- HURRAY

Pitisam
13:38,
Vergeet GFT als u handelaar in carry's bent. Weet jij hoeveel i $$ ze je geven voor een 1 standaard Lot LONG GBPJPY? De laatste keer dat ik het hoorde, is het niet groter dan 0,25 pips = minder dan $ 3. FXCM en IBFX geven de beste swaps in de stad. GFT vertraagt ??????het opnameproces 5 dagen voordat ze het daadwerkelijk bedraden. De laatste keer dat ik me terugnam (al het geld) kostte een week of wat. FXCM en IBFX deden minder dan 36 uur aan mijn bank.

DanielaIokutzBizo
14:59,
Vergeet GFT als u handelaar in carry's bent. Weet jij hoeveel i $$ ze je geven voor een 1 standaard Lot LONG GBPJPY? De laatste keer dat ik het hoorde, is het niet groter dan 0,25 pips = minder dan $ 3. FXCM en IBFX geven de beste swaps in de stad. GFT vertraagt ??????het opnameproces 5 dagen voordat ze het daadwerkelijk bedraden. De laatste keer dat ik me terugnam (al het geld) kostte een week of wat. FXCM en IBFX deden minder dan 36 uur aan mijn bank.
gft gaf me het instellingspercentage van $ 26,10 per nacht sinds ik zo'n 40k heb ingevoerd. maar de 5-daagse draad maakt me zeker zorgen !! hebben ze gezegd waarom het zo lang duurde. zelfs met mijn vorige fxcm-ervaring duurde het maximaal 2 dagen

Pitisam
16:19,
gft gaf me het instellingspercentage van $ 26,10 per nacht sinds ik zo'n 40k heb ingevoerd. maar de 5-daagse draad maakt me zeker zorgen !! hebben ze gezegd waarom het zo lang duurde. zelfs met mijn vorige fxcm-ervaring duurde het maximaal 2 dagen
Ik persoonlijk hou niet van GFT, maar objectief, als ze je $ 26,10 swaps geven, ga er dan voor. De 5-daagse draad is niet van belang voor een 365-dagenegie - GFT is immers gereguleerd (net als Refco ...
https://www.aforexa.com/attachments/1527562982.png)

Ferrandy
17:40,
Ik vind het ook goed met Oanda. Kleine spreads, snelle uitvoering, groot bedrijf, rente betaald voor het ongebruikte saldo en voor de carry-handel, 2 dagen voor bankoverschrijvingen helemaal van de Verenigde Staten naar Colombia, waar ik woon, enz.

mokifx
19:01,
gft gaf me het instellingspercentage van $ 26,10 per nacht sinds ik zo'n 40k heb ingevoerd. maar de 5-daagse draad maakt me zeker zorgen !! hebben ze gezegd waarom het zo lang duurde. zelfs met mijn vorige fxcm-ervaring duurde het maximaal 2 dagen
Hey Bond, dat kan niet het institutionele tarief zijn en als je een 40K-account opent om maar $ 26,10 aan GBPJPY te krijgen, verlies je het spel. Ik weet het, aangezien ik naar mijn FXCM-account kijk, bieden ze $ 27,30 voor GBPJPY dagelijks rollen voor elk standaard account, dus elke dag mis je $ 1,20 op je account. Ik heb veel visachtige dingen gehoord over hoe rollen op andere plaatsen worden uitbetaald en in elk geval bij FXCM. Ik heb geen problemen gehad om mijn rente betaald te krijgen en een hoger tarief te krijgen dan de meeste. Daar ben ik erg blij mee. Ook ben ik vergeten te vermelden .. Elke dag worden de broodjes net na 17.00 uur betaald, dus in plaats van 5 dagen wachten en gedoe ronddwalen met mijn makelaar, kan ik elke dag gemakkelijk controleren. Ik weet niet waarom bedrijven het zo moeilijk maken met rollen, tenzij ze op de een of andere manier klanten proberen te skimmen

mrcandea
20:22,
Als je de handel wilt voeren, kies dan voor Oanda.