PDA

View Full Version : FX Sol



weedoxster
03:57,
Heeft iemand anders problemen met Accu-kaarten vandaag enof gisteren? Er lijkt een voortdurend probleem met datafeeds te zijn.

moropk67
07:01,
Heeft iemand anders problemen met Accu-kaarten vandaag enof gisteren? Er lijkt een voortdurend probleem met datafeeds te zijn.
ik gebruik OANDA en FXsol voor live en ODL MT4-demo voor de kaart, accu-grafieken voor mij onbuigzaam .....
https://www.aforexa.com/attachments/1526284785.pnghttps://www.aforexa.com/attachments/1526284785.png

FNI230
08:21,
Heeft iemand anders problemen met Accu-kaarten vandaag enof gisteren? Er lijkt een voortdurend probleem met datafeeds te zijn.
geen problemen voor mij op fxsol of accucharts.

weedoxster
09:42,
Drat !. Het moet dan aan mijn einde een probleem zijn. Toch bedankt.

lucas
11:03,
Drat !. Het moet dan aan mijn einde een probleem zijn. Toch bedankt.
Ik had 3 uur aan data missen in de London-sessie op de EURUSD, dus jij bent het niet alleen.

alexjansa
12:24,
ja, hun servers zijn gecrasht, ze zijn verdacht van het herstellen van gegevens of wat dan ook. Mijn posities waren echter nog steeds goed.

alexjansa
13:44,
ik gebruik OANDA en FXsol voor live en ODL MT4-demo voor de kaart, accu-grafieken voor mij onbuigzaam .....
https://www.aforexa.com/attachments/1526284785.pnghttps://www.aforexa.com/attachments/1526284785.pngFXSol FTW

Jnerviok
15:05,
Ik ben net begonnen met het gebruik van een FxSol-demo-account en ik heb gemerkt dat ik geen hogere buy-limiet kan invoeren dan het huidige bod. Ik weet dat je met FXCM en Oanda limieten kunt invoeren op elk niveau. Is dat niet toegestaan ??????met FxSol of andere makelaars? Sorry als dit een fundamentele vraag is. Ik ben nieuw bij forex en hun makelaars. Edit: Nevermind, ik heb het ontdekt. Ik denk dat dat is de reden waarom je demo-makelaars bent. -

caviedes94
16:26,
Weet iemand of de Awesome Oscillator en de AC beschikbaar zijn in Accucharts? Waar kan ik meer informatie krijgen over het programmeren van indioren met de Tools Editor? Het helpbestand is soms een beetje cryptisch.

bmokpkn
17:47,
Weet iemand of de Awesome Oscillator en de AC beschikbaar zijn in Accucharts? Waar kan ik meer informatie krijgen over het programmeren van indioren met de Tools Editor? Het helpbestand is soms een beetje cryptisch.
Overweeg de demo te downloaden en uit te testen. Je vindt het misschien leuk. U zult ook sneller het antwoord op uw vragen vinden als u het internet gebruikt.

bmokpkn
19:08,
Heeft iemand anders problemen met Accu-kaarten vandaag enof gisteren? Er lijkt een voortdurend probleem met datafeeds te zijn.
Elke keer als je een probleem hebt met je grafieken, accounts, makelaars ... bel ze dan in plaats van je probleem op deze site te plaatsen. Ze hebben de antwoorden die je nodig hebt en je krijgt veel sneller antwoord.

alexjansa
20:28,
Ik ben net begonnen met het gebruik van een FxSol-demo-account en ik heb gemerkt dat ik geen hogere buy-limiet kan invoeren dan het huidige bod. Ik weet dat je met FXCM en Oanda limieten kunt invoeren op elk niveau. Is dat niet toegestaan ??????met FxSol of andere makelaars? Sorry als dit een fundamentele vraag is. Ik ben nieuw bij forex en hun makelaars. Edit: Nevermind, ik heb het ontdekt. Ik denk dat dat is de reden waarom je demo-makelaars bent. -Ambrodel
ik denk dat je moet begrijpen hoe openstaande bestellingen werken, want een kooplimiet om te werken, moet de prijs zijn die je wilt invoeren, moet lager zijn dan de huidige prijs, om een ??????lopende bestelling te krijgen boven de huidige prijs gebruik een koop stop een verkooplimiet werkt de andere manier verkoop limiet de prijs van entry moet hoger zijn dan de huidige prijs en stop verkopen is dat de prijs van entry lager moet zijn dan de huidige prijs

alexjansa
21:49,
Weet iemand of de Awesome Oscillator en de AC beschikbaar zijn in Accucharts? Waar kan ik meer informatie krijgen over het programmeren van indioren met de Tools Editor? Het helpbestand is soms een beetje cryptisch.
neen, ze hebben nog geen enkele soort willi-indioren.

paulitxups
23:10,
Enorm gat in mijn grafieken voor ongeveer 8 uur. Ze zeiden dat ze op de hoogte zijn van het probleem en dat dit in het weekend verholpen zal zijn. Hoe kunt u intraday handelen zonder voldoende gegevens te hebben? Alle indioren zijn verknald. NIET GOED Hopelijk hebben ze het snel opgelost.

Oxrcopolttoy
00:31,
hopelijk vindt u een betere makelaar

paulitxups
01:51,
hopelijk vindt u een betere makelaar
Ja, misschien moet ik. De spreads zijn niets om over naar huis te schrijven. Heb nog steeds gaten in mijn kaarten van eerder in de week. Nu besloten ze om later op zondag te openen. Geweldige zet ----- NIET! Stelletje rotzooi, vraag me af wat nu? Vanaf zondag 5 oktober 2008 is de handelstijd van FX Solutions zondag om 17:15 ET tot vrijdag om 16:30 ET

jtteoxragapk
03:12,
Heeft iemand vandaag problemen met vullingen? Mijn bestellingen gaan in het bovenste veld - lopende ordersin groenen worden na 4-5 seconden vertraging uitgevoerd ??

Lttedenaval
04:33,
Heeft iemand vandaag problemen met vullingen? Mijn bestellingen gaan in het bovenste veld - lopende ordersin groenen worden na 4-5 seconden vertraging uitgevoerd ??
De markt springt ... probeerde twee marktorders in te voeren en werd afgewezen ...
https://www.aforexa.com/attachments/1526284785.pngWachten op dingen om te kalmeren! HOLLA
https://www.aforexa.com/attachments/1526284785.png

jacinhs
05:54,
H� jongens hebben dit vandaag van Fxsol gekregen. Updates van handelsplatformen Zoals uitgelegd in het snelle marktreglement van FX Solutions, zijn er tijden dat de markt extreme prijsvolatiliteit vertoont. Meestal, maar niet altijd, gebeurt dit wanneer er een economische release is of wanneer zich marktveranderende gebeurtenissen voordoen, zoals belangrijke beleidsbeslissingen of rentebewegingen. Gezien de recente beroering op de financi�le markten zijn nu de snelle marktomstandigheden van kracht en dit heeft gevolgen voor de plaatsing van lopende bestellingen door onze klanten. We hebben deze stappen ondernomen om klanten te beschermen tegen grillige prijsbewegingen, die recentelijk de valutamarkten hebben gekenmerkt. Deze afstand van lopende orders van de huidige marktprijs is tijdelijk ge�mplementeerd om klanten te beschermen tegen extreme gaten in periodes van toegenomen prijsvolatiliteit. Opmerking: aangezien dit alleen betrekking heeft op lopende bestellingen, heeft dit geen invloed op de plaatsing van marktorders. Afzonderlijk werden tijdelijke aanpassingen aangebracht aan de pip-spreads van het Nieuw-Zeelandse valutapaar om de huidige valutamarktprijzen voor die paren te weerspiegelen. Alle pip-spreads van ???grote??? paren blijven ongewijzigd. Als u alle pip-spreads wilt bekijken, bezoekt u onze pagina Valutaparen en prijzen. Alle bodvraag-spreads op FX Solutions blijven vast op het Global Trading System-platform. geactualiseerde Vaste spreads zijn: NZDUSD 15 pips NZDJPY 20 pips AUD 20 pips

ac1898
07:14,
moeilijk om aan die vaste spreads te werken

jacinhs
08:35,
moeilijk om aan die vaste spreads te werken
Dat heb je juist!
https://www.aforexa.com/attachments/1526294965.png