PDA

View Full Version : Esignal versus retail broker prijzen - help!



yereoxya1
15:42,
Hoi,
Ik ben ruim een ??????jaar bij mijn retailmakelaar geweest en tot nu toe ben ik daar heel blij mee ... omdat ik wat kortere tijdsvakken heb verhandeld en veel aandacht aan de prijzen heb besteed.

Wat mij is opgevallen, is dat mijn prijzen voor detailhandelaren een gecomprimeerde versie van de Esignal-feed lijken. Daarmee bedoel ik dat de verkoopcijfers van winkels niet zo hoog zijn en dat de dieptepunten niet zo laag zijn.

Ik ben sceptisch dat het hier gaat om prijsschommelingen, maar het lijkt vreemd. De hoeveelheid compressie varieert van 2-6 pitten aan beide uiteinden. Alle paren.

Zelfs als het schaduw was, zou dat dan niet zoveel mensen helpen als het had geschroefd en daarom irrelevant?

Enige gedachten over wat er aan de hand is?

Mokpkro
05:57,
EUR @ A0-FX is de samengestelde EurUsd-gegevensstroom - dit betekent dat alle instellingen die offertes naar eSignal verzenden, zich daar bevinden. Het is vrij nutteloos voor intraday-diagrammen, in plaats daarvan gebruik maken van een contributorspecifiek symbool. EUR @ TDFX A0-FX is bijvoorbeeld alleen de MB Trading-gegevens. Voor een volledige lijst van FX-bijdragers, zie esignal support-pagina's.

yereoxya1
07:18,
Shrike, bedankt - dat is een enorme hulp. Ik ga ermee verder.