PDA

View Full Version : ECN-makelaars ... Ooit omgekeerde transacties?



juanda121000
17:50,
Ik handel nu al bijna twee maanden met Hotspotfx, en ik ben blij met de verandering, maar ik heb een vraag voor degenen die al een langere tijd op de Hotspot of een andere ECN hebben gerangeerd. Ik zie dat de transacties die ik sluit, pas na drie werkdagen aan mijn saldo worden toegevoegd. Mijn vraag is, heeft iemand ooit een ruil gehad die na 3 dagen niet werd toegevoegd? Zoals was er ooit een tijd dat je een vak had gevuld op een ECN en dat ze het later terugdraaiden, zeggend dat het een fout was of zoiets? Ik weet dat dit een paar keer met me gebeurd is in Oanda en vertelde vaak dat een piek een vals citaat was bij MIG. Maar ik heb zo'n probleem bij Hotspot nog niet opgemerkt. Als iemand ooit een handel heeft omgekeerd met een ECN, laat het me dan weten. Bedankt.

sylvieio
02:53,
Ze zullen een handel kapot maken als er een technische storing is. Daarom moet u de elektronische handelsovereenkomst ondertekenen. Ik heb nog nooit gehoord dat ze anders een andere hebben omgedraaid.

Airforce
04:14,
raar, dit is geen T3-systeem zoals het handelen in aandelen. Je weet dat hotspot eigendom is van Knight Capital, een van de grootste MM in de aandelenwereld.

juanda121000
05:35,
Ze zullen een handel kapot maken als er een technische storing is. Daarom moet u de elektronische handelsovereenkomst ondertekenen. Ik heb nog nooit gehoord dat ze anders een andere hebben omgedraaid.
Heb je eerder een ruil gehad? Zo ja, hebben zij uitgelegd wat de technische storing was? Bij voorbaat bedankt.

sylvieio
06:55,
Niet persoonlijk. Mijn makelaar op dat moment stuurde iedereen een e-mail dat bepaalde transacties door de beurs waren gepareerd vanwege een storing in de prijsfeed. Ik denk dat het instrument mini-SP was op CME Globex.

juanda121000
08:16,
Bedankt voor de feedback Ken. En het is leuk om te weten dat het jou ook niet is overkomen. Ik ben meer en meer tevreden over mijn beslissing om met een ECN te gaan.