PDA

View Full Version : Full-time FOREX-handel



guigooxn30
11:51,
Traders-

Ik werd PM'ed door verschillende leden van de aforexa die wilden weten hoe ik handel. Dit bericht is een poging om enig licht te werpen op mijn methodologie. Ik begon 9 jaar geleden forex te handelen en worstelde vele jaren. Ik heb veel indioren en Holy Grail-systemen geprobeerd. Zolang ik indioren gebruikte, worstelde ik. De strijd stopte toen ik begon te handelen met pure prijsactie en niets anders. Voor de afgelopen jaren heb ik gemiddeld 10-30% per jaar geruild, ongeveer 4-5 uur per week. Dit jaar is een belangrijk jaar in mijn handelscarri�re, omdat ik me klaarmaak om me volledig op de handel te richten.

Dus, waarom wil ik een nieuwe thread beginnen? Ten eerste ben ik meerdere leden hier opaforexadank verschuldigd die me veel dingen hebben geleerd die ik weet en die ik wil bijdragen aan de gemeenschap en diegenen helpen die worstelen met hun handel en hun resultaten willen verbeteren. Ten tweede kan ik niet alle markten in alle perioden te allen tijde controleren. Daarom hoop ik dat door deze thread interactief te maken, ik mensen kan aanmoedigen om hun setup te posten en we kunnen allemaal profiteren van samenwerking. Ten derde wil ik mijn handelsverkenner met de nieuwe handelaren kunnen delen en laten zien dat detailhandelaren zoals wij die vanuit onze huiskamers opereren, de markt consequent en winstgevend kunnen verslaan.

Ik wil dat iedereen een bijdrage kan leveren en zijn of haar opstellingen kan posten. Ik ben niet altijd online, maar ik zal proberen elke post te lezen en mijn gedachten te delen. Ik ben opgewonden om op deze reis te beginnen. Dit gaat mijn eerste jaar handel voor eigen rekening full-time en ik ben zo opgepompt!

cambeiro
08:11,
5Abi, heb je een nieuwe TE geladen? Wat is er met je oude gebeurd terwijl je 8% hoger was. Zet je een TE op alleen voor deze thread?

guigooxn30
09:32,
Ik probeer de gegevens vanaf het begin van het jaar te laden en mijn makelaar (Oanda) lijkt problemen te hebben. Zelfs op mijn mobiele MT4-platform kan ik vanaf het begin van het jaar geen gegevens ophalen. Maar nee, ik ben niet van plan om een ??????TE te maken alleen voor deze thread.

5Abi, heb je een nieuwe TE geladen? Wat is er met je oude gebeurd terwijl je 8% hoger was. Zet je een TE op alleen voor deze thread?

5Abi, heb je een nieuwe TE geladen? Wat is er met je oude gebeurd terwijl je 8% hoger was. Zet je een TE op alleen voor deze thread?

cambeiro
10:52,
Ja, Oanda had daar moeite mee, vooral op MT4

Jandercio
12:13,
Grote draad is hier begonnen 5abi! Ik zal kijken ........ Je aandelencurve ziet er goed uit in dit stadium ... blijf alsjeblieft doorgaan. ............

cambeiro
13:34,
Mastermind, heb je een MYFXBook-pagina die we kunnen volgen. Ik zou graag de details van uw aandelencurve, Risico op verwoesting, enz. Zien. Het zou geweldig zijn om te zien hoe een professional het voor elkaar krijgt!

Jandercio
14:55,
Mastermind, heb je een MYFXBook-pagina die we kunnen volgen. Ik zou graag de details van uw aandelencurve, Risico op verwoesting, enz. Zien. Het zou geweldig zijn om te zien hoe een professional het voor elkaar krijgt!
Zoek gewoon in de zoekbalk van myfxbook en je zult het vinden. Er is ook een link naar vanuit mijn discussielijnen. Ik wil het hier niet plaatsen uit respect voor 5abi. Ik kom ook regelmatig op deze draad omdat ik weet dat 5abi veel te bieden heeft. ps. als je de link nog steeds niet kunt vinden, neem dan alsjeblieft contact met mij op. ..........

sokayaraysolmtt
16:16,
{quote} waarom investeer je in CAD-sterkte? Gewoon nieuwsgierig
27 pips volgden nu gewoon de regels

incognitadrake
17:36,
Een interessant zijpunt van de USD-kracht is dat AUD niet veel is gedaald. De afgelopen 1 week zag een renteverlaging in Australi� en een grote dollarsterkte maar AUD heeft zijn eigen gehouden. Wijs op voor diegenen die lang op AUD willen gaan.

sokayaraysolmtt
18:57,
42 pitten

incognitadrake
20:18,
lang op EURGBP ziet er ook interessant uit!

sokayaraysolmtt
21:39,
lang op EURGBP ziet er ook interessant uit!
ja ga lang

guigooxn30
22:59,
Weet niet zeker op deze niveaus. Bit-tight consolidatie tussen 0,85 en 0,8460. Echt traag op maandagmorgen, ik kijk naar verf die droog is.

lang op EURGBP ziet er ook interessant uit!

lang op EURGBP ziet er ook interessant uit!

guigooxn30
00:20,
Ik hoor dat de handen van RBA gebonden zijn wat betreft het verlagen van de tarieven als het verder gaat. Ze zijn al laag en de inflatie beweegt niet. Ze kunnen niet meer snijden en als de voorraden onveranderd blijven (d.w.z. niet veel laten vallen), kan de Aussie-dollar omhoog kruipen. Gewoon elke dag nemen.

Een interessant zijpunt van de USD-kracht is dat AUD niet veel is gedaald. De afgelopen 1 week zag een renteverlaging in Australi� en een grote dollarsterkte maar AUD heeft zijn eigen gehouden. Wijs op voor diegenen die lang op AUD willen gaan.

Een interessant zijpunt van de USD-kracht is dat AUD niet veel is gedaald. De afgelopen 1 week zag een renteverlaging in Australi� en een grote dollarsterkte maar AUD heeft zijn eigen gehouden. Wijs op voor diegenen die lang op AUD willen gaan.

guigooxn30
01:41,
Welkom aan boord van Mastermind! Je bent een grote en een wijze handelaar.

Grote draad is hier begonnen! Ik zal kijken ........ Je aandelencurve ziet er goed uit in dit stadium ... blijf alsjeblieft doorgaan. ............

Grote draad is hier begonnen! Ik zal kijken ........ Je aandelencurve ziet er goed uit in dit stadium ... blijf alsjeblieft doorgaan. ............

guigooxn30
03:02,
1 Attachment (s) Voor degenen onder u die meer avontuurlijk zijn, stopt een short-time mogelijkheid van USDCAD met @ 25 pips. Ik neem het niet omdat de markt traag is.
https://www.aforexa.com/attachments/15186820651163823996.jpg

Jandercio
04:22,
Welkom aan boord van Mastermind! Je bent een grote en een wijze handelaar. {citaat}
Bedankt 5abi het is op prijs gesteld. Laten we een paar pitten maken! ps. vergeef me alsjeblieft als je mijn kaarten ziet geplaatst met bijna niets anders dan balken erop ..... .........

pkfita
05:43,
Ik hoor dat de handen van RBA gebonden zijn wat betreft het verlagen van de tarieven als het verder gaat. Ze zijn al laag en de inflatie beweegt niet. Ze kunnen niet meer snijden en als de voorraden onveranderd blijven (d.w.z. niet veel laten vallen), kan Aussie-dollar omhoog kruipen. Gewoon elke dag nemen. {citaat}
Ik denk dat de USD zal dicteren waar het vanaf hier gaat. Ook het politieke leven zal worden bekeken (dat wil zeggen wat zij zeggen met betrekking tot het begrotingsbeleid).

incognitadrake
07:04,
Weet niet zeker op deze niveaus. Bit-tight consolidatie tussen 0,85 en 0,8460. Echt traag op maandagmorgen, ik kijk naar verf die droog is. {citaat}
ik kijk ernaar naar 0.87. je weet het echter nooit! langzaam aan het nemen

guigooxn30
08:25,
Ik beschouw mezelf als een sluipschutter. Ik lag urenlang te wachten, dagenlang op de juiste gelegenheid. Dollars in je account lijken op je kogels. Verspil geen munitie op valse doelen. Wacht op de juiste gelegenheid en ga dan voor de halsslagader. Bij deze game draait alles om discipline en geduld. Elke dwaas kan de hele tijd op de markt zijn en uiteindelijk verliezen. Wees voorzichtig met het verhandelen van mijn vrienden.

Jandercio
09:46,
1 bijlage (n)

Voor degenen onder u die meer avontuurlijk zijn, stopt een korte short-opportunity met USDCAD met @ 25 pips. Ik neem het niet omdat de markt traag is. {beeld}
UC
https://www.aforexa.com/attachments/15186820681633280332.jpgOver een 7-8 pip DD tot nu toe, maar op weg naar beneden ............ Ik sta erop! ps. stop zal worden ingerold zodra de handel vordert ... TP net boven de 130-hendel, maar het is onwaarschijnlijk dat de handel zo ver zal gaan ... zal zien! ............

Jandercio
11:06,
{quote} Ik heb misschien een korte, korte hoofdhuid als ik echt een geldig signaal ontvang, en niet handel met een blinddoek met zo'n slechte liquiditeit.
Het lijkt erop dat daar alleen maar liquiditeit is, dat de stieren in dit stadium opnieuw de leiding hebben gekregen. -15 pips in DD op dit moment. Vroege dagen moet je echter voldoende ademruimte toestaan ??????om de handel te laten ontwikkelen. Rechterkant van de kaart = ideaal voor binnenkomst! Linkerkant van de kaart = niet zo geweldig .... vanwege mogelijke keerpunten op basis van de kaartstructuur (bekijk het!) Ik vond de orderstroom op dit paar een nadeel, dus wat we zien is gewoon een pullback voor het paar stijgt naar beneden ... Laten we eens kijken! ps. CAD-paren zijn niet wat ik gewoonlijk ruil, maar dit is een proefrun ... hou je vast! ...........

incognitadrake
12:27,
{quote} Het lijkt erop dat er alleen maar liquiditeit is dat de stieren in dit stadium weer de leiding hebben gekregen. -15 pips in DD op dit moment. Vroege dagen moet je echter voldoende ademruimte toestaan ??????om de handel te laten ontwikkelen. Rechterkant van de kaart = ideaal voor binnenkomst! Linkerkant van kaart = niet zo geweldig .... vanwege mogelijke keerpunten op basis van kaartstructuur (check it!) Laat zien! ps. CAD-paren zijn niet wat ik gewoonlijk ruil, maar dit is een proefrun ... hou je vast! ...........
op een korte termijn van de komende 2 weken of zo, heb ik een voorkeur voor eurusd longs. aangezien UC een omgekeerde relatie heeft, zou ik de voorkeur geven aan UC short. hangt echter af van de tijdsperiode van uw ruil.

migui96
13:48,
{quote} Het lijkt erop dat er alleen maar liquiditeit is dat de stieren in dit stadium weer de leiding hebben gekregen. -15 pips in DD op dit moment. Vroege dagen moet je echter voldoende ademruimte toestaan ??????om de handel te laten ontwikkelen. Rechterkant van de kaart = ideaal voor binnenkomst! Linkerkant van kaart = niet zo geweldig .... vanwege mogelijke keerpunten op basis van kaartstructuur (check it!) Laat zien! ps. CAD-paren zijn niet wat ik gewoonlijk ruil, maar dit is een proefrun ... hou je vast! ...........
Deze 5M-kaars zal bepalend zijn voor de richting van de volgende paar uren. Als we een pin-bar of lager krijgen die me versluiert, zal ik een verkooptransactie aangaan met TP op 1.3060ish (situationeel tot marktbeweging tot op dit punt). Momenteel bevindt de kaars zich in een bearish engulfing-territorium, maar we moeten zo dichtbij zijn dat ik genoeg vertrouwen heb. edit: Ruil geopend met stops om 1.3206 (vrij strak). Prijs geopend op was 1.31575. Veel succes iedereen.

Jandercio
15:09,
1 bijlage (n)

{quote} Deze 5M-kaars zal bepalend zijn voor de richting van de volgende paar uren. Als we een pin-bar of lager krijgen die me versluiert, zal ik een verkooptransactie aangaan met TP op 1.3060ish (situationeel tot marktbeweging tot op dit punt). Momenteel bevindt de kaars zich in een bearish engulfing-territorium, maar we moeten zo dichtbij zijn dat ik genoeg vertrouwen heb. edit: Ruil geopend met stops om 1.3206 (vrij strak). Prijs geopend op was 1.31575. Veel succes iedereen.
UC
https://www.aforexa.com/attachments/1518682040843350290.jpgNu rollen ... vorige M15-kaars was een schoonheid! Maar als de stieren terugkomen en de prijs boven de witte DO-lijn gaan duwen ... dan ga ik vrij snel van de handel. Ik zie absoluut geen noodzaak om de handel te verlaten tot nu toe ... geduld! Geluk speelt hier geen rol .... bekijk de orderstroom ... Laten we eens kijken! ............

migui96
16:29,
{quote} UC {afbeelding} rolt nu over ... laatste M15-kaars was een schoonheid! Maar als de stieren terugkomen en de prijs boven de witte DO-lijn gaan duwen ... dan ga ik vrij snel van de handel. Ik zie absoluut geen noodzaak om de handel te verlaten tot nu toe ... geduld! Laten we eens kijken! ............
Nieuwe low in kortetermijn-tijdsbestek ingebroken, ik zie het alleen als verkoop in de komende uren. Ik denk dat we gelukkig kunnen zijn door de blik van dit tot nu toe MasterrMind Een andere opmerking, UJ heeft 120.5 weerstand geslagen, als het sluit, kunnen we meer potenti�le opwaartse naar IMO zien te krijgen. Maar voorzichtig met longs op UJ omdat mijn algehele sentiment op langere termijn nog steeds bearish is.

Jandercio
17:50,
1 bijlage (n)

{quote} UC {image} Nu rollend ... laatste M15-kaars was een schoonheid! Maar als de stieren terugkomen en de prijs boven de witte DO-lijn gaan duwen ... dan ga ik vrij snel van de handel. Ik zie absoluut geen noodzaak om de handel te verlaten tot nu toe ... geduld! Geluk speelt hier geen rol .... bekijk de orderstroom ... Laten we eens kijken! ............
UC
https://www.aforexa.com/attachments/1518682016.jpgNu in een enigszins positief gebied. Hip Hip..... ............

Jandercio
19:11,
{quote} Nieuwe laag in kortetermijnhorizon ingebroken, ik zie het alleen als verkoop in de komende uren. Ik denk dat we gelukkig kunnen zijn door de blik van dit tot nu toe MasterrMind Een andere opmerking, UJ heeft 120.5 weerstand geslagen, als het sluit, kunnen we meer potenti�le opwaartse naar IMO zien te krijgen. Maar voorzichtig met longs op UJ omdat mijn algehele sentiment op langere termijn nog steeds bearish is.
UC Ja, de orderstroom waar ik gelukkig mee ben, maar er is een vervelende steunniveau in en rond het 1.31400-gebied dat die prijs veel problemen oplevert. Als de prijs op dit niveau blijft aarzelen, moet ik misschien de handel sluiten en wachten op een betere inschrijving. Betere toegang in dit geval betekent dat na het vinden van de prijs een manier is om onder de ondersteuning te vallen. Net als dit schrijf, zie ik dat de prijs inderdaad een manier heeft gevonden om eronder te komen ... nu zijn we aan het koken ..... of zijn we? ............

incognitadrake
20:32,
Een interessant zijpunt van de USD-kracht is dat AUD niet veel is gedaald. De afgelopen 1 week zag een renteverlaging in Australi� en een grote dollarsterkte maar AUD heeft zijn eigen gehouden. Wijs op voor diegenen die lang op AUD willen gaan.
dus nu zien we de kracht van AUD naarmate de dag vordert

Jandercio
21:53,
1 bijlage (n)

{quote} UC Ja, de orderstroom waar ik gelukkig mee ben, maar er is een vervelende steunniveau in en rond het 1.31400-gebied dat die prijs veel problemen oplevert. Als de prijs op dit niveau blijft aarzelen, moet ik misschien de handel sluiten en wachten op een betere inschrijving. Betere toegang in dit geval betekent dat na het vinden van de prijs een manier is om onder de ondersteuning te vallen. Net als dit schrijf, zie ik dat de prijs inderdaad een manier heeft gevonden om eronder te komen ... nu zijn we aan het koken ..... of zijn we? ............
UC Gesloten voor een paar pips winst. De prijs wil niet hard onder dat 131.400-niveau dalen. De beste optie is om wat winst te nemen door de bestelling te sluiten. Wacht op een ander item of zoek naar een ander paar. Wanneer de prijs bovenop een ondersteuningsniveau begint te consolideren, bestaat het gevaar dat een handel kan worden uitgevoerd, dat de stieren kunnen komen en de prijs hoger kunnen nemen, waardoor meer DD wordt gecre�erd. De beste optie is om eruit te komen! ............

Jandercio
23:13,
1 bijlage (n)

{quote} UC Gesloten voor een paar pips winst. {image} Prijs wil niet hard onder dat 131.400 niveau dalen. De beste optie is om wat winst te nemen door de bestelling te sluiten. Wacht op een ander item of zoek naar een ander paar. Wanneer de prijs bovenop een ondersteuningsniveau begint te consolideren, bestaat het gevaar dat een handel kan worden uitgevoerd, dat de stieren kunnen komen en de prijs hoger kunnen nemen, waardoor meer DD wordt gecre�erd. De beste optie is om eruit te komen! ............
UC En hier is het bewijs!
https://www.aforexa.com/attachments/1518682042347682151.jpgBulls weer in het spel. Wat je zou kunnen doen als je het wilde verhandelen is te kort komen (na wat bearish intent wordt getoond) van hoger op de kaart, maar ik ga slapen ... al het beste als je het ruilt! ...........
https://www.aforexa.com/attachments/1518682032.png

sokayaraysolmtt
00:34,
AUDCAD verkoopt tp 1,0020

shaoxra86
01:55,
[quote = 5abi; 9071547] De regels en voorbeelden: de regels zijn zo eenvoudig. Ten eerste wilt u bepalen welke markt u wilt verhandelen. Open een dagelijkse grafiek en voeg een stochastische momentoscillator toe met 10, 3, 3 als parameters. Het MOET een dagelijkse of wekelijkse grafiek zijn. Geen enkele lagere periode. Zie de bijgevoegde grafiek, USDJPY, D1. Op 24 juli zie je dat de stochastiek duidelijk gescheiden is, ze zijn bijna parallel. Dit is het soort visueel dat je in je grafieken wilt zien. De stochastiek moet parallel zijn. Als ze niet parallel zijn, wilt u hogere waarden voor deze indior zien voor koopopstellingen of lagere dieptepunten op deze indior voor verkoopinstellingen. Daarom is het nu duidelijk dat het USDJPY-momentum op het dagelijkse tijdsbestek bearish is. U wilt inzoomen op de H1-periode om een ??????plaats te vinden om te verkopen en haltes te plaatsen. De kans klopt op 25 juli. De H1-kaarsen taggen de bovenste Bollinger-banden en kunnen niet doordringen. De penetratie mislukt en het paar hinkt terug naar 105.80 gebied. Verkoop het hier! Verkoop op 105.80 met een stop bij de recente tag van BB @ 106.70. Je doel moet ten minste 90 pips van dit vak zijn. Zie de twee grafieken hieronder voor voorbeelden. {image} {image} [/interessante setup, bedankt voor het delen. Heb je al eens geprobeerd een e-mail te schrijven om de levensvatbaarheid op lange termijn te testen?

C10P
03:16,
1 Bijlage (n) Misschien een kans om hier te verkopen voor RBNZ op woensdag. van wie wordt verwacht dat ze de tarieven met 0,25 bps verlagen. Ik moet PA kijken
https://www.aforexa.com/attachments/15186820441242369695.jpg

guigooxn30
04:36,
Ik programmeer niet zo goed, maar ik moedig iedereen aan die dit kan. Kortom, het is een tag van 100 of 0 op 40 periode BB.


showthread.php?p=9071547#post9071547Niet leuk De regels en voorbeelden: de regels zijn zo eenvoudig. Ten eerste wilt u bepalen welke markt u wilt verhandelen. Open een dagelijkse grafiek en voeg een stochastische momentoscillator toe met 10, 3, 3 als parameters. Het MOET een dagelijkse of wekelijkse grafiek zijn. Geen enkele lagere periode. Zie de bijgevoegde grafiek, USDJPY, D1. Op 24 juli zie je dat de stochastiek duidelijk gescheiden is, ze zijn bijna parallel. Dit is het soort visueel dat je in je grafieken wilt zien. De stochastiek moet parallel zijn. Als ze niet parallel zijn, wil je hoger genegeerd zien ...


showthread.php?p=9071547#post9071547Niet leuk De regels en voorbeelden: de regels zijn zo eenvoudig. Ten eerste wilt u bepalen welke markt u wilt verhandelen. Open een dagelijkse grafiek en voeg een stochastische momentoscillator toe met 10, 3, 3 als parameters. Het MOET een dagelijkse of wekelijkse grafiek zijn. Geen enkele lagere periode. Zie de bijgevoegde grafiek, USDJPY, D1. Op 24 juli zie je dat de stochastiek duidelijk gescheiden is, ze zijn bijna parallel. Dit is het soort visueel dat je in je grafieken wilt zien. De stochastiek moet parallel zijn. Als ze niet parallel zijn, wil je hoger genegeerd zien ...

guigooxn30
05:57,
Bereik gebonden tussen 154 en 156. BB-bands zeggen ook niets. Fundamenteel zijn de centrale banken wars van het verlagen van de tarieven of op zijn minst behoorlijk agressief geweest. Als je een pistool op mijn hoofd legt en me vraagt ??????om te kiezen, verkoop ik dit waarschijnlijk tijdens de pauze van 1.5450.

Misschien een kans om hier te verkopen voor RBNZ op woensdag. van wie wordt verwacht dat ze de tarieven met 0,25 bps verlagen. Let op PA {afbeelding}

Misschien een kans om hier te verkopen voor RBNZ op woensdag. van wie wordt verwacht dat ze de tarieven met 0,25 bps verlagen. Let op PA {afbeelding}

shaoxra86
07:18,
Wat is er met Sabi gebeurd, je deed het zo goed. Het risicobeheer was goed. Ik ben echt geschokt.

okefilmoxker
08:39,
Traders- Ik werd PM'ed door verschillende aforexa-leden die wilden weten hoe ik handel. Dit bericht is een poging om enig licht te werpen op mijn methodologie. Ik begon 9 jaar geleden forex te handelen en worstelde vele jaren. Ik heb veel indioren en Holy Grail-systemen geprobeerd. Zolang ik indioren gebruikte, worstelde ik. De strijd stopte toen ik begon te handelen met pure prijsactie en niets anders. Voor de afgelopen jaren heb ik gemiddeld 10-30% per jaar geruild, ongeveer 4-5 uur per week. Dit jaar is een belangrijk jaar in mijn handelscarri�re, want ik bereid me voor op ...
Ik wil je echt bedanken voor deze thread die je bent begonnen. Dit helpt onze handelsgeest te stimuleren. Ik heb vaak ontdekt dat forex-forums vol zitten met pessimisten die geloven dat winstgevendheid in forex niet haalbaar is. We hebben meer van jullie nodig om met ons te delen, ongeacht de kritiek die ze van leden krijgen. Ik geloof dat je handelt met Bollinger Bands. Alsjeblieft, als het verkeerd is, laat het me weten. Ik vind het zelf ook handig bij het herkennen van trends. Ik gebruik maandelijks en wekelijks TF en gebruik vervolgens dagelijks om toegangtoegangspunt te krijgen. Ik waardeer jou echt.

angel134
09:59,
{quote} Ik wil je echt bedanken voor deze thread die je bent begonnen. Dit helpt onze handelsgeest te stimuleren. Ik heb vaak ontdekt dat forex-forums vol zitten met pessimisten die geloven dat winstgevendheid in forex niet haalbaar is. We hebben meer van jullie nodig om met ons te delen, ongeacht de kritiek die ze van leden krijgen. Ik geloof dat je handelt met Bollinger Bands. Alsjeblieft, als het verkeerd is, laat het me weten. Ik vind het zelf ook handig bij het herkennen van trends. Ik gebruik maandelijks en wekelijks TF en gebruik vervolgens dagelijks om toegangtoegangspunt te krijgen. Ik waardeer jou echt.
Naija Brother, gebruikt u een lokaal geadverteerde makelaar?

okefilmoxker
11:20,
{quote} Naija Brother, gebruikt u een lokaal geadverteerde makelaar?
Nee, ze zijn hier niet gereguleerd. Niemand reguleert ze. Ze kwamen hier van de kust om hun kantoren hier te openen. Ik zal ze nooit aanbevelen, wetende wat er bij fx-handel te doen is. Ik hou van door het VK gereguleerde makelaars, hoewel niet allemaal

reichelpach
12:41,
Er zijn veel handelaren die alleen afhankelijk zijn van de Forex Trading om hun brood te verdienen, maar ik geef er de voorkeur aan om mijn andere opties open te houden en doe het parttime.