PDA

View Full Version : FX-accucharts programmeren



tkjotemix
12:03,
Van wat ik kan vertellen, zou ik in staat moeten zijn om aangepaste signalen te programmeren is Accucharts (ik gebruik FXsol.com als een makelaar). Ik weet niet zeker wat de taal is?

Ik vind het niet erg om mezelf een programmeertaal te leren ... maar ik weet niet waar ik me moet wenden. Kan iemand Accucharts daar programmeren of misschien geeft hij mij een goede plek om te draaien?

Bedankt!

meco99
22:59,
Automatische routing van bestellingen wordt momenteel niet ondersteund, maar zal in de toekomst beschikbaar zijn. Handelen van en tonen van posities en orders in de hitlijsten wordt al ondersteund.

kunnen accucharts worden geprogrammeerd voor autotrade, en is er iemand die dit kan doen? bedankt paulie

kunnen accucharts worden geprogrammeerd voor autotrade, en is er iemand die dit kan doen? bedankt paulie

kimbttlice
00:20,
Open Accucharts en ga naar Tools gt; Analysis Tools Editor. Selecteer Help rechtsonder op het scherm en u zult de programmeerhandleiding voor de TeleTrader-taal zien. Veel plezier
Dus, is dit hetzelfde als het programmeren van uw eigen indioren zoals in Metatrader?

Platha
01:41,
Als ik het me goed herinner, kun je niet je eigen programma maken. E�n nadeel van hun charting-pakket. Tenzij hun systeem recentelijk is gewijzigd, moet u hun indioren gebruiken. Gebruik hun live hulp op fxsol.com en vraag ze. Vergeet niet, ga direct naar de makelaar voor snellere antwoorden.

anpkniocastroruiz
03:01,
Kan iemand Accucharts daar programmeren of misschien geeft hij mij een goede plek om te draaien? Bedankt!
Open Accucharts en ga naar Tools gt; Analysis Tools Editor. Selecteer Help rechtsonder op het scherm en u zult de programmeerhandleiding voor de TeleTrader-taal zien. Veel plezier

tkjotemix
04:22,
Dat is PRECIES wat ik zocht en PRECIES wat ik niet kon vinden! Ik ging helemaal door die tabbladen heen en negeerde zelfs de hulpknop ... Altijd de manier ... het antwoord is recht voor ons, nietwaar? Bedankt voor de hulp!!

alexgopro7
05:43,
kunnen accucharts worden geprogrammeerd voor autotrade, en is er iemand die dit kan doen? bedankt

alexgopro7
07:04,
Bedankt voor de info Robert, enig idee wanneer autotrade wordt ondersteund? Bedankt Paulie

meco99
08:24,
Niet in het moment.

Bedankt voor de info Robert, enig idee wanneer autotrade wordt ondersteund? Bedankt Paulie

Bedankt voor de info Robert, enig idee wanneer autotrade wordt ondersteund? Bedankt Paulie

meco99
09:45,
Ja, dit is vergelijkbaar met talen die worden gebruikt in MT4, Tradestation of andere kaartpakketten, maar pas op dat elke taal een beetje anders werkt. Met 8.0 (de volgende release, gepland voor Q12009) is een belangrijke herlancering van de TT-taal (dat is de naam van de taal die FXAC ondersteunt) bezig, wat het aanzienlijk krachtiger zal maken.

Dus, is dit hetzelfde als het programmeren van uw eigen indioren zoals in Metatrader?

Dus, is dit hetzelfde als het programmeren van uw eigen indioren zoals in Metatrader?

fer230569
11:06,
Ja, dit is vergelijkbaar met talen die worden gebruikt in MT4, Tradestation of andere kaartpakketten, maar pas op dat elke taal een beetje anders werkt. Met 8.0 (de volgende release, gepland voor Q12009) is een belangrijke herlancering van de TT-taal (dat is de naam van de taal die FXAC ondersteunt) bezig, wat het aanzienlijk krachtiger zal maken.
Op welke manieren zal het het veel krachtiger maken?

mitxu15
12:27,
Hallo allemaal, nu is alweer het jaar 2013 en bestaat al de versie 9.12 van Teletrader professional. Bestaan ??????er de mogelijkheid om van FxSol een nieuwe versie van FXaccuchart te krijgen? BR, Valter